16 Nisan 2019 Salı

POSTCROSSING | HONG KONG’DAN GELEN KARTPOSTAL





Kartpostal, postcrossing


En çok ilgimi çeken kartpostallardan biri de harita kartpostallar.
Dünyanın her yerinden bir harita kartpostala sahip olmak gibi bir düşüncem vardı bir zamanlar.🙈
Zamanla bu ilgime yetişemeyeceğimi düşünerek erteledim. 
Bugün göstermek istediğim kartpostal Hong Kong’dan. 

Özellikle Asya ülkelerinde kartpostal ve mektup arkadaşlığı yapan bir sürü insan görmek mümkün. 
Gerçekten unutulmaya yüz tutmuş bu nostaljik hobinin kıymetini biliyorlar.
Bu kartpostalın özelliği hem Hong Kong’un haritalandırılmış halini  hem de neyin hangi bölgede meşhur olduğunu görmek. 

Kartpostallaşmaya, biraz merakım ve ilgim olduğundan dolayı başlamıştım. Ancak zamanla bu hobi bende bir tutkuya dönüştü. Bir başlayınca bırakamıyorsun. Süslemesi, yazması, pul yapıştırması ve göndermesi ardından ulaştığında alıcının yüzündeki tebessüm, kalbindeki mutluluk insanı musmutlu ediyor.😇

Her zaman diyorum. 
İyi ki kartpostallaşmak var! 
Ve iyi ki bu hobiye başlamışım. 

Bir kartpostal kutum var ki dolup taşmakta. ☺️
Daha nicelerini paylaşmak dileğiyle..


8 yorum:

  1. unutulmaması gereken bir alışkanlık olmalı bence :) denemeliyim

    YanıtlaSil
  2. Biliyor musun bugün bana da Hong Kong'tan bir kartpostal geldi, postcrossing'den sürpriz :D Seninki daha güzelmiş ama :D Dediğin gibi bu iş bir tutku!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O taraflarda bu hobiyi yapan çok insan var. Asya kıtasından. :)
      Senin de dikkatini çekti mi buu?

      Sil

 

BİRPEMBESEVER