27 Nisan 2019 Cumartesi

#20'DENÖNCE20




dilek listesi



Günler,aylar hatta yıllar çok çabuk geçiyor. 
Artık yitip giden bir günü çok çabuk unutuyor bir sonrakinin hızına da yetişemiyor olduk.
Blogger arkadaşım Sevgili Bir Kçük Elif Meselesi blogunun sahibesi Elif, 2017 yılında güzel bir etkinlik başlatmıştı. 2017 yılı, tam iki yıl geçmiş üstünden.

#20'denÖnce20
Etkinliğin adı tam da işte bu. 
Güzel hayallerle dolu, 2020 yılına kadar 20 tane gerçekleştirmek istediğimiz dileklerin veya isteklerin yer aldığı bir liste.
Ben de o zamanlar bir liste hazırlamıştım. Geçtiğimiz günlerde fark ettim ki birkaçını bu listeyi unutarak gerçekleştirmişim bile. Bunu fark ettiğimde mutlu oldum. Listeyi biraz gözden geçirince bazı hayallerimin biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu anladım.

Bu yüzden listede birkaç düzenleme yaptım.
Bu hedeflerimi de inşallah bir sonraki yıla kadar gerçekleştirmek istiyorum.



#20'denÖnce20

1- Uçurtma uçurtmak.

2-Kapadokya'ya gitmek.

3-Mektup arkadaşımla tanışmak.

4-Yurtdışı seyahati yapmak.

5-Nehir kenarında piknik yapmak.

6-Karaokeye gitmek.

7-Arboretumda minik bir gezi yapmak.

8-Bir fidan dik.

9-Çanakkale Şehitliğini gezmek.

10-Kitap okuma alışkanlığı edinmek.

11-Kan bağışı yapmak.

12-Buz pateni yapmak.

13-Sulu boya defterine sahip olmak.

14-Blog arkadaşlarıma kartpostal göndermek.

15-Çocuklar için hediye kitabı yazıp resmetmek.

16-Huzur evi ziyareti.

17-İstanbul Akvaryuma gitmek.

18-Kartopu savaşı yapmak.

19-Bir ekstrem sporu yapmak.

20-On şehir gezmek.








10 yorum:

  1. Minik pıtırcık kaktüsler galp ben ^^
    Ayy sen yine listeden baya bir madde yapabilmişsin bende tık yok :D

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir etkinlikmiş birçoğunu gerçekleştirmişsin o daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah geri kalanını da gerçekleştirmek nasip olur. ^-^

      Sil
  3. Listede çok güzel dilekler var Tuğçe çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. oleeey güzelmiiş :) elifin etkinliği tabiii yaaa unutulur mu de mi :) elife selam söle bi dee :) arada alıyom ben de kaktüs işteee, sende gördümdü yaaa ondaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün kaktüslerini çekip paylaşır mısın bizimlee. Hatta onlarla ilgili yazı yazsan da muhteşem olurduu. ^-^

      Sil
    2. o kadar çok olursa tımams tibi :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER