4 Nisan 2019 Perşembe

MİM | BİR ŞEHİR OLSAM








Güneşli bir günden merhaba sevgili okur! 🌝
Mim yapmayalı epey zaman geçti. Sevgili arkadaşım Efsun geçtiğimiz günlerde çok güzel bir mim etkinliğine katılmış ve miminin sonunda beni de etiketlemiş. Onun mimine buradan ulaşabilirsin. 💜

Mimin konusu şehirlerle ilgili. Olmayı istediğimiz şehirleri  bu mimde anlatacağız. O halde başlayalım!



İlk olarak İstanbul olsam... Kız Kulesini seyre koyulup, vapurda martılara selam vermeyi, Galata'nın dar ve yokuşlu sokaklarında kaybolmayı, tarihi yerleri gezmeyi, Üsküdar'ın şirin kedilerine selam verip, İstanbul'un sokaklarında keşfe çıkmayı isterdim. Herhangi bir zaman kısıtlaması olmadan... Çünkü İstanbul'u gezmeye zaman yetmiyor ki...


Sonra Kahramanmaraş olurdum. Meşhur Maraş dondurmasını keyifle yemek isterdim. Daha sonra Abdülhamid Han Camii'yi ziyaret ederim.


Trabzon  olurdum. Yaylalarında temiz havayı ciğerlerime çekip kamp yapmayı dilerdim. Sabah kahvaltısında leziz mıhlamanın tadına bakıp, Sümela Manastırı'na doğru yola koyulurdum.


Nevşehir olurdum. Kapadokya'da gün doğumunu ve batımını izlemek, her anını fotoğraflayıp manzaranın keyfini çıkartmak isterdim.


Kudüs olmak isterdim. Mescid-i Aksa'da ellerimi semaya açıp dua edebilmeyi dilerdim.


Giza olmak isterdim. Küçüklüğümden beri hayallerimin içinde yer alan Mısır Piramitlerini yakında görmeyi, o tarihi atmosferi buram buram hissetmeyi isterdim.


MİMLENDİNİZ!!



Sakura Mevsimi

Beydanın Kitaplığı

Çok Bulutlu


18 yorum:

  1. Harika bir Mim olmuş, Kudüs olmak harikaydı...

    YanıtlaSil
  2. ay ben de şimdi yapmıştımduuuu :) ha haa bak mim senin gezenti olduğunu göstertiyooooo :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir mim olmuş 😊 şehirlerin hepsi birbirinden güzel ve anlamlı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her şehir bir duygu aslında belki de özlem..

      Sil
  4. Heee oldu o zaman:) Ben ne güzel okuyordum ki bir baktım mim olmuşum:) O zaman yapalım kuzu. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş benim biricik dostum! Ellerine sağlık. Ve çok teşekkür ederim🌸 Kudüs olayı gercekren şahane olmuş!

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel ve değişik bir mimmiş bu böyle.. Harika yazmışsın yine. Küçüklüğümden beri ben de piramitleri görmeyi çok isterim. Ben de yapacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piramitler çok ilgimi çeker. Antik kentleri de çok seviyorum. Seninle çok benzer yanımız var değil mi? :)

      Sil
    2. Evet ve ben buna çok seviniyorum :)))

      Sil
  7. Tuğçe;
    Yaptım canım:)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2019/04/mimlendim-ve-mimledim-45-bir-sehir-olsam.html

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER