23 Nisan 2019 Salı

SÜLEYMANİYE SOKAKLARINDA BİR GÜN






Bugün de hava çok güzeldi. 
Tıpkı dün gibi.
Öğleden sonra Süleymaniye'ye geçmek için evden çıktım.
Bugün tatil olduğundan her yer daha da çok kalabalıktı. Vapurlar, marmaray, sahiller, sokaklar dolup taşıyordu. Neşeli ve cıvıl cıvıl bir gündü.


Süleymaniye sokakları biraz dik ve yokuşludur. 
Çıkması insanı biraz zorlar. Ancak Eminönü'ne göre daha az kalabalıktır. Bu da ekstra iyi bir şey. Süleymaniye sokaklarında biraz dolaştım. Hiç keşfetmediğim sokakları keşfettim bugün. 

Akşama doğru hava buz kesti. Eve dönerken metroda merdivenlerden inerken bir kadın düşüverdi. Sonra güvenliği çağırdım. Kadına yardımcı olduk. Ardından bir düşme haberi daha geldi. Aynı merdivenlerde hem de beş dakika sonra. Çok şaşırdık. Bu olaylar bir daha acele acele inmemem gerektiğini hatırlattı bana.

Bu olay vesilesi ile yeni insanlarla tanıştım. Eve dönerken de metroda biraz sohbet ettik. Şimdi dinlenme zamanı.
Huzurlu geceler şimdiden sevgili okur! 🌜

8 yorum:

  1. sana da iyi geceleer. ne güzel gün olmuş. düşmeler aman dikkat edelim tımams metrodaaa :)

    YanıtlaSil
  2. O yokuşları iyi bilirim biraz helak olmuşluğum var, ama güzel yerler tabi gidilip görülesi :)

    YanıtlaSil
  3. İyi geceler kalbi güzel arkadaş... :)

    YanıtlaSil
  4. Ay Tuğçe canım nasıl kestane çekti. İnşallah bir gün beraber yeriz canım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER