20 Nisan 2019 Cumartesi

GÖKKUŞAĞI TADINDA




gökkuşağı




Akşama doğru gökyüzünü daha bir çok seviyorum. Gün batımına yakın turuncunun, sarının, mavinin, pembenin birbirine karışıp harmanlanmasını seviyorum.
Hava tam olarak kararana kadar birçok kez pencereme gider gökyüzüne bakarım. 

Son birkaç gündür benim şehrimde havalar bahar görünümlü sonbahar tadında.
Bol bol rüzgar ve yağmurlar uğruyor şehrime.
Bugün de yine pencereme yansıyan renklerin görüntüsünü merak edip gökyüzüne bakarken buldum kendimi. Senin de böyle olunca yüzünde bir tebessüm oluyor mu?
Bir baktım, iki baktım ve üçüncüsünde karşımda gördüğüm gökkuşağı beni çook sevindirdi. Evin içerisinde çocuk gibi koşuşturdum. 

Hepimiz öğrendik çocukken, yağmurun ardından bir gökkuşağının çıkacağını..
Kimilerinin resimlerine konu oldu, kimilerin ise fotoğraflarına..
Bugünkü gökkuşağı beni çocukluğuma alıp götürdü.
Uzun zamandır gökyüzünde gökkuşağını bu kadar net ve görünebilir  bir şekilde görmemiştim. Gökkuşağı tadında soğuk bir bahar akşamı.



8 yorum:

  1. Ben göremedim ühüü :( ama gerçekten aşırı soğuk bir hava vardı bugün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar çok değişik bu günlerde.. Ah ben de şans eseri gördümm. :)

      Sil
  2. ay evet tabii ne güzel yaaa :) bahar da gelcek kuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Yağmur ve soğuk hava bir türlü bırakamadı bizi gitmek bilmiyor... Buna rağmen gökkuşağını görmek harika keşke ben de görebilseydim :')

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler, harika.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER