8 Nisan 2019 Pazartesi

MEKTUP GELDİİ







Merhaba sevgili okur!
Öyle mutluyum ki... 
Şu sıralar hayatın yoğunluğuna ve yorgunluğuma bir mola ararken postacının kapı zilini çalmasıyla heyecan sarıyor beni.

Sevgili arkadaşım Sakura'dan mektup geldi. Ve çilek tadında bir mektup olmuş bu. Sevgili Sakura ile mektuplaşmaya bloglarımız sayesinde başlamıştık. Bu mektubun öncesinde de bir mektup göndermişti lakin o ulaşmadı. Postanenin ya da postacının gazabına uğradı. Çok şükür bu mektubu elime ulaştı. Öyle mutlu oldum öyle mutlu oldum ki.. Tarifi imkansız.

Mektup arkadaşlarımdan ulaşan her mektup elime ulaştığında önce zarfa uzun uzun bakıyorum. İçinde yazacak olanları beni neyin beklediğini hayal ediyorum ilk. Sonra kocaman bir tebessümle zarfımı açıp ilk olarak mektubu okuyorum. Sonra tekrar tekrar okuyorum.

Mektuplaşmak, en sevdiğim hobilerin başında geliyor. 
Üniversite 1. sınıftan beri devam ediyor bendeki mektuplaşma sevdası. Aradan koskocaman 6 yıl geçmiş. Ah zaman... Çok çabuk geçiyorsun.


7 yorum:

  1. Yeni bir bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım, enin bu satırlarını okuyunca ben daha da mutlu oldum... Beğenmene çok sevindim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yanıtlayacağım inşallah, ben de çok sevindimm😊💕

      Sil
  3. eski mektupçulardanım diyosuuun hihihi :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER