2 Mayıs 2019 Perşembe

ÇOCUKLUĞUMA DAİR CÜMLE KIRINTILARI




çocukluğuma dair cümle kırıntıları


Neşeli bir çocukluğum oldu. 
Eski resimlere, albümlere dönüp bakınca gülümsemelerimde hissediyorum o neşemi.
Bir motor bisikletim vardı. Hem de üç tekerlekli. 
Üzerine bir sürü sticker yapıştırmıştım. Öyle daha süslü ve havalı geliyordu gözüme.
Motor bisikletimi yokuşun tepesine çıkartır özgürce aşağıya indiğimde yüzümde hissettiğim rüzgar kocaman mutluluk ve heyecan verirdi bana.

Bilyelerim.
Canım bilyelerim. 
Birkaçı hala durur bir köşede.
Küçük bir bilye kesem vardı. İçerisine irili ufaklı birçok bilye biriktirir sokakta çocuklarla oynadığım  oyunlar sonucunda da bir sürü değişik misketim olurdu.
Çocukken en değerli hazinemdi.

Kavurucu güneşin altında kelebek yakalardım.
Bir elimde kapağına delikler açılmış cam kavanoz kelebek kovalardım bahçede.
Yaşım kaç olursa olsun dışarıda bir kelebek gördüğümde hala başımı çevirip bakıyorum onlara.

Zaman geçtikçe ve yaşlar bir bir ilerledikçe insan, en çok çocukluğunu özlüyor sanırım.





14 yorum:

  1. şu aralar o kadar çok özlüyorum ki çocukluğumu o ip atladığımız ortada sıçan oynardık sek sek oynardık ah ah kocaman bir gülümseme kaldı sadece güzel anılarla 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. ah mükemmel anlatmışsın. ayyy baksanaaa senii bir anime filmde gibi düşündüüm, bisiklet, bilye, kelebek ayyyy çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğu güzel geçmişse insanın tüm hayatı renkli geçer. Ne mutlu sana :D

    YanıtlaSil
  4. çocukken derdim ki bir büyüyeyim, büyüdüm şimdide çocuk olsam diyorum :) nasıl bir şeydir bu :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir çocukluk, insan özlüyor dediğin gibi :))

    YanıtlaSil
  6. Bende çok özlüyorum ama keşke bütün çocuklar şanslı olsa...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER