21 Mayıs 2019 Salı

ŞAİRİ ÖLDÜRDÜLER





Şairi Öldürdüler kitap yorumu



'' Dünya bilinçli tercihlerden yapılmış bir karanlıktır
ve bir zamanlar söylediğim
el verseydin
belki yalnız karanlıkta fark edilen
siyah bir nokta
olabilirdim
Sözlerimi ciddiyetle geri alıp
şunu geçiriyorum kayıtlarıma:
ileride yalnız kalacağı düşünülen herkes
bugün zaten yalnızdır. ''



''İthal acılar çeken halkların arasında
kaç kişinin birden taklidi olduğunu sayamıyorum. ''



'' Her şey için yaşamak ve hiçbir şey için ölmek. ''




Şairi Öldürdüler, Onur Bayrak.
Günlük hayata, insanlara, duygulara ve düşüncelere dair şiirlerin bulunduğu bir şiir kitabı. Şiirden çok düz yazı diyebiliriz. Yazarın kaleme almış olduğu bazı şiirlerde kendimi buldum. Çok kez sayfaları geriye çevirip cümleleri defalarca okuduğum dahi oldu.

Normalde çok sık şiir kitapları okumam. Dinlendirici etkisi olsun diye arada bazen kitap okumaya ara vermek yerine şiir kitaplarını tercih eder oldum. Çok da iyi geliyor. 

Bu kitap da bugün başlayıp bitirdiklerimden. Okumak keyifliydi. 
Şiirler,
insanın kalbine iyi gelenlerden..





6 yorum:

 

BİRPEMBESEVER