4 Mayıs 2019 Cumartesi

NİŞANTAŞI SOKAKLARINDA BİR GÜN | 3. OKULÖNCESİ EĞİTİM ZİRVESİ








Bugün hava o kadar güzeldi ki..
Dışarıda pırıl pırıl bir güneş ve masmavi bir gökyüzü karşıladı bizi.


Bugünkü rotamız Nişantaşı tarafları oldu.
İş yerinden dünden izin almıştım. Çünkü bugün 3. Okulöncesi Eğitimi Zirvesi büyük bir ilgi ve yoğunlukla gerçekleştirildi. Gittiğimiz konferans salonu o kadar kalabalıktı ki oturacak yer bulmak mümkün değildi. Kontenjan sayısı sınırlı olmasına rağmen kayıt yaptırmayanlar da içeriye girebiliyorlardı.


Eğitim zirvesi dört oturumdan oluştu. Biz de uzun aralarda Nişantaşı sokaklarında dolaştık. Yemek molası ve içecek molası verdik. Biraz da mağazaları gezdik. Yorucu ve yoğun geçen bir gün olsa da güzeldi. Vapurla deniz havası almak ayrıca çok iyi geldi bana.

Bugüne dair kısa kısa videolar çekip düzenledim. 
Daha sonra da youtube kanalımda paylaştım. 
Dilerim keyif alarak izler ve beğenirsiniz.
Sağlıcakla kal sevgili okur!







8 yorum:

  1. Hem eğitim hem gezi hem stres atma. Bir taşla üç kuş... Çok iyi :)))

    YanıtlaSil
  2. oh ne güzel yerde olmuuuuş yaaa çok severim nişantaşını bi de maçka parkınıı :)

    YanıtlaSil
  3. İstanbul’u biraz daha fazla özledim şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel seminerleri vs takip edebiliyorsun ben hiç edemiyorum imrendim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER