3 Mayıs 2019 Cuma

SULUBOYA İLE KAKTÜS YAPIYORUZ




SULU BOYA KAKTÜS


Suluboya fırçasını elime almayalı epey zaman olmuş sanki..
Aslında bayadır aklımdaydı ancak şu günlerde biraz üşengeçlik var üstümde. Bahar yorgunluğu da değil, başka bir şey ama bulamıyorum sebebini.

Kaktüslere sevgim ilgim oldukça fazla.
Suluboya defterime hazır yeni fırça da almışken neden bir kaktüs resmi yapmıyorum ki dedim kendi kendime. Bugün, akşama doğru  suluboya malzemelerimi ayarladım ve masamın başına nihayet oturdum. Resimde gördüklerin yapmış olduğum ilk kaktüsler oldular. 

Renkleri karıştırdım, uydurdum ve ortaya bunlar çıkıverdi. 
Sonuçtan epey memnun kaldım. 

Bu sefer A4 büyüklüğündeki suluboya defterindeki sayfamı dört eşit parçaya ayırarak resmettim.
Hem çok yer kaplamasın hem de alandan tasarruf edeyim istedim.
İlerleyen günlerde daha güzel kaktüsler denemek ve sizlerle de paylaşmak istiyorum.
Şimdiden huzurlu geceler sevgili okur! 🌙



8 yorum:

  1. Ayy Kaktüsleri ben de çok severim. 😍💙🌵 Sulu boya yapmaya da çok özeniyorum ama bilmem becerebilir miyim bilmiyorum. 🙈 Çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık. 😘💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaktüsler hep güzeller yaa. *-*
      Yaparsın bence sen dee,dene. ^-^

      Sil
  2. Eline sağlık :) Renkli renkli kaktüsler için teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  3. Başarılı bir çizim olmuş maalesef ben pek yetenekli değilim çizim konusunda :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de ilk yaptığım resimlerden biri kaktüs resmiydi, ben de çok severim. Seninkiler de çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER