17 Şubat 2016 Çarşamba

TUCK EVERLASTING - ÖLÜMSÜZ AİLE (FİLM ÖNERİSİ)



Bir akşam televizyonda kanalları değiştirirken yeni başlamış bir film ile karşılaştım.Eski dönemi yansıtan kıyafetleri, üzerinde bulunduran filmdeki kişiler dikkatimi çekmişti.Bende biraz bakayım beğenmezsem değiştiririm düşüncesiyle filmi izlemeye başladım ve bir de baktım ki film bitmiş çoktan iki saat geçmiş  bile :))

Daha sonra etkisinden çıkamadım tabi filmin-.- '' Bu nasıl bir filmdi böyle?'' dedirtti kendine.

Filmin konusu şöyle:

Varlıklı bir ailenin kızı olan Winnie Foster,ailesinden çok baskı görmektedir.Gününün çoğunu evinde geçirmekte olan Winnie birgün annesinin baskısından kurtulup özgür olmak isteyerek kendini evlerinin yakınındaki ormanda bulur.








Ormanda istediği gibi gezinir ve kısa süre sonra ormanın içerisinde kaybolur.Tam bu sırada, Jesse Tuck'a rastlar ve Winnie uzun bir aradan sonra kendine bir arkadaş edineceği düşüncesini düşündükçe mutlu olur. Jesse ve Winnie tanışırlar, ormanı birlikte keşfe devam ederler.









Ama Winnie'nin, Tuck ailesi hakkında bilmediği bir sır vardır.Tuck ailesi ölümsüzdür. Winnie bunu öğrenir. Ve kendi hayatına devam etme konusunda ya da aşık olduğu adamla kalıp kalmamak arasında kararsız kalacaktır.



**İYİ SEYİRLER :)**



 





10 yorum:

  1. Filmin çekildiği yer çok güzel görünüyor :)) Not alıyorum, sevebileceğim bir film sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutamayacağın filmler arasına girebilir.Bu film benim için öyleydi :)

      Sil
  2. vampir veya lanetli veya cadı olmasın o :) ölümsüz deyince direk aklım oralara gider ;) işim gücüm fantastik :))))
    Güzel tavsiyen için teşekkürler!
    Tuğçe!!! ne dicem, etkinliğimizi gördün mü? Haftanın Blogunu seçiyoruz tabi her hafta :))) katıl bize sende, genişleyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^^
      Evet gördüm güzel bir etkinliğe benziyor,katılmak için sabırsızlanıyorum,teşekkür ederim davetin için *-*

      Sil
    2. Davete ne hacet tuğçe! sen bizden sayılırsın, ev sahibesi :))) Hemen bekliyoruz, kore fenomeni toplulukta da haftanın bloğu... başlığında paylaşmayı da unutma ok?

      Sil
    3. En kısa zamanda bunun hakkında blog yazacağım inşallah,görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  3. Klasik İngiliz filmine benziyor ama beğeniceğimi düşünüyorum :) (not: İngiliz filmlerini çok sevmem :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi sıkılmadan izleyeceğini düşünüyorum , inşallah beğenirsin :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER