19 Şubat 2017 Pazar

NEDEN BLOG YAZIYORUM?




Bu akşam sizlere neden blog açtığıma ve niye yazdığıma dair ufak bir paylaşım yapmak istedim. Öncelikle kız kardeşimin blog açmamda büyük bir katkı payı var. 😇 Yurtdışından arkadaşlar edinip, onlarla kartpostallaşmam ve mektuplaşmaya başlamam gibi.😍 Evet bu iki düşünceye onun sayesinde ve beni teşvik etmesiyle başlamış oldum. 🙈


2015 yılının aralık ayında ilk blog yazımı yazmıştım. Kartpostallarımla ilgili bir yazıydı. Çok heyecan verici bir duyguydu hala daha her blog yazışımda öyle bir duygu oluyor içimde.🙈😍 Blogum da her yeni yazı paylaşmamla birlikte dünyanın neresinden olursa olsun yazılarımın okunması ve beğenilmesi gerçekten güzel bir duygu. Tabii en önemlisi benim blog yazmayı sevmem ve ilgilendiğim şeyleri burada sizlerle kendi fikirlerim altında paylaşıyor olmam. Bazı zamanlarda kelimelere döküp söyleyemediğim şeyleri bu blogda yazıya döküyorum. Bazen en mutlu anlarımı bazense kötü geçen bir günümün kapılarını bu blogda açıyorum sizlere. Ama inşallah hep mutlu günlerimiz olur da onları paylaşırız burada.😊😃


Blogumu ilk açtıktan kısa bir süre sonra ara vermiştim yazmaya. Bu yılla birlikte geri döndüm ve işte birpembesever yeniden onun pembe bi o kadar da keyifli blogunda. 😉 Zamanım yettiğince buralarda olacağım inşallah. Çünkü anladım ki seviyorum burda olmayı,sizlerle bir şeyler paylaşıyor olmayı. Ve en güzeli de bloglar sayesinde hiç tanımasam da bir kere bile yüz yüze gelmiş olmasak da birçok blog arkadaşlıkları edindim ve onların her blogunu heyecanla ve merakla okudum,okuyorum.


Birpembesever mutlu akşamlar dilerr!



17 yorum:

  1. Pembeyi sevdiğim icn senide sevdim sanirim :) iiki acmissin :)

    YanıtlaSil
  2. Hep yazın, Heidi de hep olsun buralarda :)

    YanıtlaSil
  3. Güzeldi, masumiyetiniz yazılarınıza yansımış. Bol esinler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. iyi ki blog yazıyorsun, yazıyoruz:) bu arada sizi yeni keşfettim ve takibe aldım . bende beklerim... sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Seni yeni keşfettim umarım yazılarınla buluşturmaya devam edersin bizi.

    YanıtlaSil
  6. :))) Hayırlı olsun mutluluk getirsin Blogun ve yazıların sana :))

    YanıtlaSil
  7. Doğal, samimi içten bende beklerim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar İlkay, güzel düşüncen için teşekkür ederim. Hoşgelmişsin bloguma :) Blog yazmak;terapi,iç dökme,kendin olmak,bir şeyler katmak... Bu kelimeler sıralanır da sıralanır aslında. En önemlisi insanın mutlu olduğu şeyi icra etmesidir. Blog yazıp mutlu hissediyorsan ne güzel! :)

    YanıtlaSil
  9. Bugün bloğunu keşfettim ve ilk karşılaştığımda içimi açtı resmen :) Çok güzel bir tasarıma sahip ^_^

    Blog yazmak gerçekten olağanüstü... Birbirimizi düşüncelerimizle tanıyıp sevmek de paha biçilemez... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim bu güzeel yorumun içinn. Çok mutlu oldum İremciğim. *-* ^-^
      Blog yazmak,yazabilmek ve yazıyor olmak ha-ri-ka dimi. :)

      Sil
  10. Blog yazmak bana keyif verir. Bu camiaya hoşgeldiniz Tuğçe hanım.
    http://yuksel-duman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Bazı insanlar boş iş olarak görsede burada olmaktan bende mutluyum. Henüz çok yeniyim ama sizin gibi kendini geliştiren bloggerları gördükçe bende heyecanlanıyorum ☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Pınar. :)
      Ziyaretin için teşekkür ederim. Yolunun açık olması dileğimle, huzur dolu pazarlar!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER