18 Şubat 2017 Cumartesi

GÜNÜMÜZÜN HASTALIĞI




Böyle bir yazı yazacağım hakkında bir plan yapmamıştım aslında. Bir blog defteri tutarım ve blogumda paylaşmayı düşündüğüm şeyleri kısa kısa not alırım öncesinden. Bu yazacağım yazı da birden geliverdi işte aklıma ve şimdi yazıya dökmek istedim. 


Günümüzün hastalığı dedim. Evet insanların büyük bir çoğunluğu bu hastalığa yakalanmış olarak gözüküyor benim gözlerimde. Neden mi? Çünkü hemen hemen 7'den 70'e herkesin bir sosyal medya hesabı bulunmakta. Bu hesaplarda insanlar kendi hayatlarına dair resimlerle paylaşımlar da bulunuyorlar. Elbette bu hesapların çoğu bir fotoğraf paylaşmak için var. Ama değinmek istediğim bu insanlar sanki sosyal medya hesaplarının köleleri olmuş durumdalar. ONLAR efendi insanlar ise KÖLE. İnsanların kendi hayatından hep iyi karelerini gösterdiği sanki yaşamda hiçbir zorluk ya da sıkıntı yokmuş gibi vurdumduymaz yaşamaları. Ya da bu tiplemede ki insanların birbirlerinin egolarını karşılıklı olarak besledikleri gerçeği göz ardı edilemez. Bir de işin içine gösteriş giriyor tabii. Adeta at yarışındaymış gibi bu insanlar birbirleriyle neyi, kim için yarıştırıyorlar orası muamma.. Ben bu tip insanlarda hep bir şeylerin eksik olduğunu düşünürüm. Karakter ve kişilik. Gerçekten mühim şeyler.


Birpembesever'den mutlu akşamlar😇



11 yorum:

  1. Dediklerinize harfiyen katılıyorum.Gerçekten köle olmuş durumdayız. :)

    YanıtlaSil
  2. Karakter ve kişilik eksikliği tanısı biraz ağır olmuş sanki. İnsanlar kötü şeyleri değil de iyi şeyleri paylaşmak ister. Olaya bir de bu yönünden bakmak lazım. Abartanlar muhakkak var ancak herkesi aynı kefeye koymak da uygun değil bence.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy bir de özellikle şu; ne yiyip içse paylaşanlara acıyorum. Yanlış yoldasınız diyorum. Bideee bu filtrelerle kendisini Sindrella'ya benzeten ama gerçekte yanından geçmemiş olan kızlar YAPMAYIN diyorum başka da bir şey demiyorum..💖🙄

    YanıtlaSil
  4. ay sorma çok haklısın :) bi de sendeki gifleri arada yazılarımda kullanabilir miyiim :)

    YanıtlaSil
  5. Sonuna kadar katılıyorum. Öyle bir duruma geldi ki artık insanlar fotoğraf çekmeden, selfie denilen zımbırtıyı yapmadan ve sürekli sosyal medyada her yaptığını paylaşmadan duramıyorlar. Çok yazık ki kişilik ve karakter bozukluğuna bende katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yaptığını paylaşmak. gerçekten hastalık oldu artık. sohbet edemez olduk kimseyle..

      Sil
  6. Güzel bir tespit olmuş. Birçok kişi gerçekteki halini yansıtmıyor. Hayatımızın sadece saniyelik bir bölümünün fotoğraflandığı bir dünya zaten ne kadar gerçeği yansıtabilir ki. İşin ilginç tarafı bu tür insanların takipçi sayılarındaki abartı. Sanırım toplum olarak da pek bilinçli değiliz ya da ne bileyim hep özenilen hayatlar mı görülmek isteniyor bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu hastalığa yakalandım en derinden. Tabi o zaman biraz daha gençtim diğer insanların benden daha güzel olduğunu düşünerek ağır bir depresyon geçirdim. Daha sonra hayatıma eşim girdi ve onun sayesinde bütün sosyal hesaplarımı kapattım. Şu an çok mutluyum

    YanıtlaSil
  8. Ben kişisel blog yapmadığım ve sosyal hesapları da kullanmadığımdan paylaştığım şeyler belli. Fakat kişisel blog yapanlar da; bilgi içeren, diğer insanların okudukları zaman faydalanacakları yazılar paylaşsalar iyi olur diye düşünüyorum. Yoksa insanların özel hayatları kimi ilgilendirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel blog dediginiz nedir?Zaten her blog kişiye özeldir ve düzenli bir şekilde düşüncelerini,fikirlerini,deneyimlerini ve ya insanlara ulaşmak amaciyla aktarmak istenilendir blog.Her blog wikipedia özelliği taşımak mecburiyetinde değildir.Iyi günler.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER