4 Haziran 2017 Pazar

ÜLKE ÜLKE PULLAR #4 FİLİPİNLER




Sıcak havalar da haziran ile birlikte resmen gelmiş oldu. Tatil artık başladı benim için. Darısı isteyen herkesin başına 😏

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim yine birbirinden güzel pullarım var. Sahip olduğum pullar çoğunluk olarak hep Asya Kıtası'nda bulunan ülkelerden. Mektuplaşmak ya da kartpostallaşmak istediğimde karşıma çoğunlukla hep asya kıtası ülkelerinden insanlar çıkardı. Bunun nedeni ne acaba? 

Göstermek istediğim pullar Filipinler'den. Doğa ile iç içe bir ülke Filipinler. Buradan hiç mektup arkadaşım olmadı. İki ya da üç kere kartpostallaştığım kişiler olmuştu. Kız kardeşim de magnet koleksiyonunu büyütmek için bu ülkeden birkaç kişi ile magnet değiş tokuşu yapmıştı. Bu magnetlerin bir kısmını bu yazımda paylaşmıştım. 

Güzel bir haftanın başlangıcı olması dileğiyle.










10 yorum:

  1. Ay ne güzel mektuplaşman ^^ ben denemeye kalktım ama başaramadım hiç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Saliha Nur :)
      Ya neden başaramadın ki? Mektuplaşmak isteyen birini buldun mu gerisi gelir. Umarım bir gün başarırsın,sevgiler :)

      Sil
  2. ne tatlı uğraşların var ama seniiiin yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gerçekten benimde bir zamanlar pul koleksiyonum vardı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma :)
      Bir zamanlar diyince.. Başına bir şey mi geldi koleksiyonunun?

      Sil

 

BİRPEMBESEVER