14 Şubat 2016 Pazar

JAPONYA'YA ULAŞAN PAKETİM




Güzel bir pazar gününden merhabalar! Buralarda sanki erkenden bahar gelmiş gibi bir hava var.Dışarıda güneşli içinizi ısıtan sıcacık bir hava.. Yağmurlu günlerle pek barışık olamasam da bugün ki havaları pek seviyorum.


Cumartesi günü Japonya'da yaşayan arkadaşımdan mesaj aldım.Son zamanlarda Sayumi ile pek sık mesajlaşamıyoruz.Hastane de hemşire olarak çalışıyor. Ve Japonya iş konusunda, çok sıkı denetleyici bir sisteme sahip anladığım kadarıyla.Boş vakti yok denecek kadar az. Böyle olunca bizde çok konuşamıyoruz. :(







İki hafta öncesinde  ondan habersiz bir şeyler alıp Japonya'ya göndermiştim. Paketim dün eline ulaşmış:)

Cumartesi günü mesaj atarak hediyenin ulaştığını haber verdi.O kadar mutlu olmuş ki çok teşekkür etti^^ Yoğunluğundan da hayıflandı.Hastanesinde bir sürü kişi emekliliğe ayrılmış böyle olunca da genç olanların sorumluluğu ikiye katlanmış.



Benim Japonya'da ki ilk mektup arkadaşım olur Sayumi. 2014 yılından beri arkadaşız.Şöyle bir bakınca vay be ne kadar uzun bir süre diyorum kendi kendime. İnşallah bir gün yüz yüze tanışma şansım da olur :)



Bir sürü böyle kawaii denilecek çoraplar göndermiştim bu paketimde.Özellikle de aldığım uyku bandıyla birlikte olan termal çorapları beğenmiş,çok sevmiş^^ Haliyle çok mutlu oldum bende hehe^^

Ulaşan paketim aşağıda. Yalnız bu resmi Sayumi çekip atmış bana mesajıyla beraber.Benim elimde mevcut bir fotoğraf yoktu.Unutmuşum çekmeyi T-T














8 yorum:

  1. Ne guzel yapiyorsunuz boyle, özendim valla :) Ingilizce mi konusuyorsunuz onu merak ettim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,benim için bir hobi oldu artık mektuplaşma işi ^-^

      Evet ikimizde ingilizce konuşuyoruz :)

      Sil
  2. Paket gönderip almak tanımlanamayacak bir duygu :D Ben de bir kere Koreli arkadaşımla yapmıştım ama bizimkiler koli olup pahalıya patlamıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele ki yurt dışından bir paket geldiğinde ilk mektuplaşmaya başladığım zaman paketim elime ulaşınca duyduğum heyecanı hala hissediyorum^-^

      Malesef kutu ile gönderdiğimizde masraflı ve pahalı oluyor-.- Bu yüzden paket şeklinde göndermek daha iyi oluyor

      Sil
  3. çok güzel bir şeymiş, insanı heyecanlandırıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel ya >.< o kadar yoğunluk arasında böyle tatlı hediyeler almak çok sevindirmiştir onu, ne güzel düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER