14 Şubat 2017 Salı

BİR GÜNÜM




Çok güzel bir güneş var dışarıda ama bu sizi yanıltmasın . Bildiğiniz çok sert bi hava karşılıyor sizi. Dondum tabirini burada tam yerinde kullanabilirim😖. 


Bugün stajım vardı. Yeni bir yer yeni insanlar nasıl bir ortam diye düşünüp durdum bi kaç gün. Heyecanımla birlikte endişelerim de vardı elbette. Ama bugün gittiğimde çok güzel bir ortamla ve insanlarla karşılaştım ve iyi bir yere denk geldiğim için şükrettim 😇 . Çünkü staj yeri ayarlama işi biraz meşakkatli diyebilirim. Bu hafta ikinci okulum da hangi lise de staj yapacağımız hakkında bildiri yapacakmış. İnşallah orası da bugünkü gibi güzel bir yer olur.

Şu sıralar bir sürü şey yapmak istiyorum ama zaman bir tek bana mı yetmiyor bilmiyorum 😯.  




Her şey gönlünüzce olsun sevgiyle kalınn..

8 yorum:

 

BİRPEMBESEVER