10 Şubat 2017 Cuma

MİM - ''REKLAMLARDAKİ GİBİ OLMAYAN ŞEYLER''



Herkese en güzelinden mutlu günler 😊


Bugün çok güzel bir mim paylaşacağım sizlerle😇  Bir o kadar ilginç bir  o kadar da keyifli bir yazı olacağa benziyor şimdiden😵 Bloglarını pek severek okuduğum ANNESİ'NİN PRENSES'İ , beni de bu güzel mimine mimlemiş,teşekkür ederimm🙈😍 Onun yazdığı mim'i de merak edenler tıklasınn!😊


Bu mim'in konusu: reklamlardaki gibi olmayan şeyler. Aslında bu mim'i ilk gördüğümde aklıma nedendir bilmem ama magnum reklamı geldi😂 Pek meşhur dondurmanın çıkarttığı sesi hepimiz reklamlardan gördüğümüz kadarıyla bilmekteyiz. Eminim elinize bir magnum alıp  o sesi denemeyeniniz yoktur içinizde🙈. Ben denemiştim🙊  Yalnız dondurma reklamı demişken bademli magnum  derim son noktamı koyarım😎.





BU GÜZEL MİM'E MİMLENDİNİZZ!! *-*









30 yorum:

  1. bademli magnuma ben de bayılıyorummmm :)) evet o ses çıkmıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çıkmıyor :D yorumunuz için teşekkür ederim ,sevgiler

      Sil
  2. Deep in paylaşımından sizi ziyarete geldim yazdıklarınızın hepsini beğeni dolaştım ve sizi takibe aldım her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  3. Haha ��ya ne sesmis arkadas kimse cikaramiyo acaba bayandan bayanamı fark edio ��

    Ellerine saglik canm cookk tesekkr ederim yaptigin icin begenerek okudum ya ��

    YanıtlaSil
  4. Deep Tone blogunuzu tanıtmış, haberdar olunca izlemeye geldim. Merhaba :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen ya o Magnum'dan bildiğin salatalık sesi geliyor.
    Blogun çok güzeel,takibe aldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarda şu sıra sürekli bu mim karşıma çıkıyor. Bende eğer bu mime katılsam aklıma ne gelirdi dediğimde ilk magnum geldi ki şimdide sizin Yazınız ile karşılaştım. Ben yazın denedim hemde defalarca ama o ses bie türlü çıkamıyor ne yazık ki. Güzle bir mim olmuş. Ellerinize sağlık :)

      Sil
    2. :D Salatalık sesii,buna sesli güldümm :) Teşekkür ederimm *-*

      Sil
  6. Ay evet milli hayal kırıklığımız galiba :D Mim için teşekkür ederim ^^ En kısa zamanda yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. of of duble çikolatalı magnum ah yaz gelsin :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba :) çok keyifli bir akım mim karışımı olmuş:) Deeptone in paylaşımından gördüm takibe aldım sizi hemen bende beklerim :) ve mutlaka katılacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, evet çok eğlenceli bi mim,size de tavsiye ederim,blogunuza bakacağım ^-^

      Sil
  9. ay evet ya o dondurma reklamına bayılırdım ama o sesi ben neden çıkaramıyorum diye düşünürdüm hep güzel bir mim olmuş :D bu arada bloğunuzu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel ve yerinde bir örnek olmuş. Elimize bir mikrofon alıp yesek o sesi çıkarabiliriz belki diye düşündüm şimdi! Elinde mikrofonla magnum yemek zor olabilir tabi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da ilginç bir yaklaşım :D Acaba kimin aklına gelmiş o ses magnum reklamı için -,-

      Sil
  11. Biz yerken çıkmıyor o ses nedense ;) Güzel bir yazı olmuş. Bu arada ben blog dünyasında yeni sayılırım. Bana da beklerim. Sevgiler...
    http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Ben de iki taraftan mimliyim, listemde ;) Magnum bence de öncülerden bu konuda :D güzel seçim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Seninkini de dört gözle bekliyorum öyleyse ^-^

      Sil
  13. Bademli magnum benim de favorim ama kesmiyor bir tane falan,sesi geçtim 🙈
    Teşekkürler mim için, güzel seçim olmuş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz da geliyor artık yaşasınn bademli magnumlar o halde :D
      Ben teşekkür ederim,yapmadıysan eğer bu mimi seninkini bekliyoruum :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER