22 Mart 2017 Çarşamba

TEBESSÜM



Dün staj çıkışımda çok ilginç bir şey yaşadım. İlginçliğinin yanı sıra yüzümden tebessüm de eksik olmadı hiç. Aklıma geldikçe hala gülümsüyorum😊

Staj yaptığım okuldan son ders ziliyle itibaren,öğrencilerimin -İyi günler Tuğçe Hocam demeleriyle sınıftan ayrıldım. Aslında bakıyorum da sevdim ben lisede öğretmen olmayı. Birkaç hafta sonra girdiğim sınıflarda ders anlatmaya başlayacağım,çok heyecanlı değil mi🙈

Yine konu konuyu açtı. Staj çıkışımda ilginç bir olay demiştim ya hani. Şimdi anlatmaya başlıyorum işte. Okuldan ayrıldım eve geçmek için. Kaldırım kenarında  bir köpek uzanmıştı. Göz göze geldik ve istemsizce - Ne kadar tatlısın sen dedim ve yoluma devam ettim. Birde ne göreyim köpek arkamdan beni takip etmeye başlamış. Yol boyunca yan yana yürüdük. Trafik ışıklarına geldim o da yanımda durdu. Çevredeki insanlar benim köpeğim sanmış olacaklar ki  hepsi bir bana baktılar bir de cici köpeğe😊 Cici dediğime bakmayın kocaman bi şeydi🙊 İlk ışıkları beraber geçtik ve geldik ikincisine. Bu sırada köpek hala benim yanımdaydı -.- Durağa geldik birlikte ve yine yanımdaydı, bende bu sefer cesaretimi topladım elimi uzattım ve sevmeye başladım onu. Hayatımda ikince kez bir köpeğe dokunmuş oldum. O da ben onu sevdikten sonra durağın arka tarafına geçti ve uzandı.


14 yorum:

  1. Ya ben cok seviyorum ama korkuyorum :) birden üstüme gelince ısırcak sanıyorum ki köpekler korkulduğunu anlarlarmış.Biz korku esnasında bir salgı yaparmışız onlarda bunu hissederlermis :) tuğce örtmenim 😀💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yeni bir şey öğrendimm :) Benim bir korkum yok ama pek sevemiyorum işte sempatik gelmiyor bir kedi kadar :D

      Sil
  2. Kedilerden çok köpek düşkünüyüm sanırım,nedense kedilerin tırnakları beni bi tedirgin ediyor.😂Tabi bu demek değil ki her gördüğüm köpeği elliyorum😂 O kuyruklarını sevimli sevimli salladıkları sürece sorun yok,muhabbet etmeye bayılırım.Babamın da çok peşine takılır kedi köpek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersiyim diyebilirim,kedi düşkünüyümdür ama köpek gördüğümde de uzaktan uzaktan severim.İşte o gün ikinci kez bir tanesine dokunmuş oldum ve sevdim. Farklı ve güzeldi :)

      Sil
  3. Köpek görünce 5 mahalle öteden gidiyorum. Kötü tecrübem var. Mümkünse uzaktan seveyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :( Evet bazen ürkütücü olabiliyorlar ne yazık ki..

      Sil
  4. köpekleri ben de çok seviyorum ama çokta korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde uzaktan sevenlerdenim çok içli dışlı değiliz ^-^

      Sil
  5. Ne güzel öğrenciler seni benimsemiş demek. Kendimi düşünüyorum da müdür beni öğrenci sandığı için eve gitmeme izin vermiyordu. Hatırladıkça güldüğüm bir anım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,sevdiklerini de hissedebiliyorsun ve bu çok güzel bir duyguymuş.Öğretmen olmak. İlginç bir anıymış gerçekten de :D

      Sil

 

BİRPEMBESEVER