5 Mart 2017 Pazar

KORE'DEN ABUR CUBURLAR ve DOĞUMGÜNÜ HEDİYEM




Kısa bir süre önce Koreli mektup arkadaşımdan bir paket gelmişti.Gelen hediyelerin bir kısmını BU YAZIMDA sizlerle paylaşmıştım. Şimdii gelelim hediyelerin açılmayanlarını açmaya. 

Arkadaşım bir poşet dolusu abur cubur göndermiş. Aslında pek abur cuburla aram iyi değildir. Çünkü alerjiden muzdaribim. T.T Ama gönderdiklerinin bir kısmının tadına bakmayı ve sizlerle de paylaşmayı istedim.

**Mektup,doğumgünü hediyesi ve abur cuburlar.
**Önce doğumgünü hediyesinden başlamak istiyorumm. Doğumgünüm aylar öncesindeydi ama mektup arkadaşım küçük bir sürpriz yaparak çok mutlu etti beni. Eldivenler,kalemkutusu ve ayna. Hepsi çok cici değil mi *-*


**İşte o abur cuburlar. Yeşil çaylı çubuk kraker. Değişikti. Çok hem de. Sevemedim -,-

**Çakıl Taşı Çikolatalar.
**Bunun görüntüsü bana birazcık ülker rondoyu hatırlattı. İçi tuzlu, bisküvisi tatlı çıktı. Yani rondo görünümlü peynirli çizi. 
 **Tadına baktıklarımdan biri de bu çikolatalı bisküviydi. En çok beğendiğim buydu.
Şeker tadında günleriniz olsunn!



12 yorum:

  1. oo ne kadar güzel öyle hediyelerin iyi günlerde kullan :) bu arada doğum gününde kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Harika imişşş :) takipteyim bende beklerim pembe sever biri olarak :) nice yıllara...

    YanıtlaSil
  3. ayyyy aburcubur yememek büyük şanssızlııık :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy çakıllar harika olur yemelisin bence hepsini yee.Alerji senden utansın hadiiii 😃oyy çok güzel şu arka fondaki pembe esyalar yaa 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle demekle yiyebilsemm,bendeki baya baya alerji -,- :D Ayy teşekkür ederimm ^-^

      Sil
  5. çakıl taşlarını ben çok severiim.
    ayrıca eldivene ba-yıl-dım keşkee benim olsaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severdimm onlarıı :D
      Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsunn :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER