18 Mart 2017 Cumartesi

ÜSKÜDAR'IN ŞİRİN SAKİNLERİ #1



 Cumartesi bol güneşle karşıladı bizi!😇
Fırsatınız varsa atın kendinizi dışarıya ve gezmelere başlayın eğer benim gibi vizeleriniz,ödevleriniz yoksa tabii😔

Yeni bir şey yapmaya karar verdim bende bu yazımla birlikte. Pek bi sevdiğim konu olacağa benziyor.

Üsküdar başlı başına çok sevdiğim ve huzur bulduğum bir semt. Tarihi dokusunun yanı sıra beni kendine çeken en önemli şeylerden biri de her sokakta bir sürüsüne rastlayacağınız ve sizden hiç kaçmayan, insan canlısı kedileri. Hemen hemen her esnaf kapısının önüne ya su ya da kedi maması koyar. Ya da bir esnafa girin içeride bir kedinin baş köşede oturma olasılığı çok yüksek. Bu gerçekten güzel bir şey.


Benim de çok istememe rağmen evcil bir kedim olamasa da Üsküdar'da bir sürüsüne sahibim. Bunlardan biri olan Tombik'le tanıştırayım sizii. Okul çıkışımda tanıştık onunla. Bir motosikletin koltuğuna güzelce oturmuş keyif yapıyordu hafif hafif çiseleyen yağmura aldırış etmeden. Yanına gittim. Bi yandan sevgi gösterdim bi yandan da konuştum onunla.  Ardından fark ettim ki oturduğu koltuğun derisinde kendinden izler bırakmış. Patilerindeki tırnaklarını deri koltuğa geçirmiş bizim haylaz tombik.

Mutlu haftasonları!!



8 yorum:

  1. Eski İstanbul semtlerinde daha çok kedi var, nerede yaşanacağını biliyorlar. Mahallede illa ki bakıp kollayan var. İstanbul'da sokak keşifleri benim de en sevdiğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,mahalleleşmenin bitmediği yerlerde var aynı Üsküdar'da olduğu gibi :)

      Sil
  2. Üsküdar gerçekten çok güzel bir semt. İstanbul da yaşamama rağmen maalesef ki tam anlamıyla gezemedim Üsküdar'ı. İçim de bir uktedir sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa,kesinlikle bir gününü ayır ve; Mihrimah Sultan Camii'ye, Kız Kulesi'nin önünde simit ve çay içmeye, sonraa Fethi Paşa Korusu'nda da bir kahvaltıya gidebilirsinn ^-^

      Sil
  3. çarşı de mi orasıı ne güzel kediymiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çarşı,tam okulumun önü :D
      Çok tatlıydı ya tombiş tombiş *-*

      Sil
  4. İstanbullu kedicikler :) ya hayvanin her türlüsü tatlı iste Baksana nasil oturmus :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER