16 Ocak 2016 Cumartesi

KORE'DEN GELEN HEDİYELER

         


Herkese merhabalar!! Seoul'de yaşayan koreli 
arkadaşımdan bana ulaşmış bir paketi sizlerle paylaşmak istedim.Arkadaşım , benim Bigbang'i ve özellikle G-dragon'u , onların şarkılarını ne kadar çok sevdiğimi bilir. Arkadaşlarımla hediyeleşirken, birbirimize ne istersin? tarzında sorular sormayız. Ben sormadım bu zamana kadar, tanıştığım mektup arkadaşlarımda sormadılar bana. Yani gönlümüzden ne koparsa onu göndeririz. Bu arkadaşım da adeta kalbimden geçenleri bilmiş diyebilirim. Hediyelerin çoğunluğu Bigbang üzerine neredeyse:) K-pop eşyaları da denilebilir. Postacıdan gelen paketi açtığımda inanamadım, gerçekten çok şaşırdım,çok mutlu oldum, çok teşekkür ettim kendisine^^ İsteyen herkesin de inşallah olur bir gün.Şimdi hediyelere bakma vaktii*-*





KORE'DEN GELEN HEDİYELER



-Shinee 'li çoraplar-




-G-dragon stickerları-




-Bigbang postit ön arka yüzü-







-G-dragon fotoğrafları-




-Bigbang ve 2ne1 yaka kartı ve telefon aksesuarları ön ve arka yüzleri-













7 yorum:

  1. wooow çox gözəldir. :))) Koreyadan gəlməsi də başqa üstünlükdür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^-^ Daha iyileri sizinde olur inşallah :)

      Sil
  2. Çok ciciler :)
    Takibe aldım sizi, banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yaka kartlarına bayıldım lise dizilerini anımsattı :)) Güle güle kullanman dileğiyle ^^ *

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın iyi günlerde olsun :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER