11 Ocak 2024 Perşembe

Fotoğraf Kareleri Anlatıyor

 

Bugün sanat malzemesi bakmaya Sirkeci taraflarına gittim. Sonrasında yolumun üzerinde denk geldiğim bir fotoğraf sergisini ziyaret ettim. Hünkar Kasrı’nda kimi zaman bu tarz sergiler açılmakta ve hem sergiyi hem de Hünkar Kasrı’nın içini gezme şansı elde etmektesiniz. Böyle zamansızca rastladığım sürpriz sergileri gezmeyi çok seviyorum.


Geçenlerde çiçekçiden satın almış olduğum minyatür gül. Eve getirdikten sonra nedense kurumaya başladı ve tomurcuklanan gülleri henüz açamadan soldu. Oysa aldığım bitkiye iyi de bakmıştım. Bir tanıdığım bazı çiçekçilerin, bitkilere horman hapı verdiğini söyledi. Satın alınması için böyle şeylerin yapılıyor olmasına hem şaşırdım hem üzüldüm.


Bir akşam yakın bir arkdaşımla buluştuğum günden bir kare. Çay eşliğinde tatlımızı yiyip hoş bir sohbet etmiştik. Resimdeki tatlıyı da ilk kez denemiştik. İşletmenin kendi adını verdiği tatlılardan biri. Yaban mersinli enfes bir tatlıydı. 


Aralık ayında çekmiş olduğum kedi fotoğrafları. Resimleri bir araya getirdim ve gülümseten bu kolaj meydana geldi.


Havanın henüz bu kadar soğumadığı günlerden birinde gökyüzünde süzülen bu iki bulut kümesi dikkatimi çekmişti. İnsan yüzüne benzemiyorlar mı?

Birkaç gündür kar havası hakim. Havalar epey soğudu. Geçtiğimiz yıla kıyasla bu ay fazlasıyla soğuk geçiyor. Tıpkı geçen yılın kış akşamlarında olduğu gibi bu yılda da bozacı, sokak sokak dolaşıyor ve “bozaa, bozacııı!” sesiyle akşam sessizliğini bozuyor.

Sevgili okur,

Huzurlu ve mutlu akşamlar.


10 yorum:

  1. Her hangi bir sergiye gitmeyeli uzun zaman olmuş,sergiye gittiğinizi görünce en son ne zaman bir sergiye gittiğimi hatırlayamadım :(
    Minyatür güller çok güzel görünüyor buna benzer ben de bir gül almıştım ama uzun yaşamadı benimki de,bu işin içinde bir hinlik var ama acaba ne :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Bu sergi denk geldi, girip ziyaret etme şansım oldu. Böyle anlıkta olsa sergi ziyaretleri insana iyi hissettiriyor.
      Bir süre çiçekçiden çiçek almamayı düşünüyorum ben de. :)
      Sevgilerle.

      Sil
  2. Çiçek olayı sinir bozucu gerçekten.
    Kediler sevimli ve bulutlar da <3
    Havalar burada da soğuk. Buraya kar yağmaz tabii ama... Soğuk gerçekten.
    Kendine dikkat et, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay,
      Evet, üzücüydü. Yani bitkinin toprağını bile değiştirmiştim ama günden güne solmaya devam etti.
      Güzel sözlerin için teşekkür ediyorum.
      Sen de kendine dikkat et, sevgiler.

      Sil
  3. yaban mersinli tatlılar pastalar en sevdiklerimden bir de frambuaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ben de çok seviyorum. Frambuazlı hiç denemedim sanırım. :)

      Sil
  4. Ne güzel; çay, tatlı ve tatlı bir sohbet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      Teşekkür ediyorum. Güzel bir aydı çok şükür. :)

      Sil
  5. Her şeyden biraz var, ne güzel paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER