1 Mart 2017 Çarşamba

BEKLENEN LİSE STAJI




Herkese merhabalar!

Dün o kadar yoğun bir gündü ki eve kendimi nasıl attığımı bilmiyorum. Aslında son birkaç gündür lise stajımla ilgili sizinde birazcık başınızı ağrıtmış olabilirim😇😅

Dün  stajımı yapacağım liseye gittim. Bölüm hocalarımzla tanışma faslından sonra 11. sınıfın ilk dersine girerek resmen endişeyle karışık güzel bir heyecanla da karşılaşmış oldum. Sınıf hocası, sizi yeni stajyer öğretmeninizle tanıştırayım diyerekten topu bana attı ve artık söz bendeydi. Gün öncesinden kendi kendime pratikler de yaptığım olmuştu ayna karşısında,ne diyerek başlayacağım söze kendimi nasıl tanıtacağım gibi😌😍

Bende sınıfa kendimi tanıttım ve bir de baktım ki etrafımda toplaşan bir sürü öğrenci. Hepsi meraklı meraklı gözlerle bana bakıyor,inceliyor ve aklındaki soruları sormak için sabırsızlıkla bekliyorlardı. Elimden geldiğince sordukları soruları cevaplamaya başladım, ortama alıştığımı ve endişelerimin yok olduğunu hissettim. Etrafımda Tuğçe öğretmenim Tuğçe öğretmenim diyen bir sürü öğrenci vardı. Gerçekten çok farklı bir histi benim için. Aklıma lise öğretmenliği de yatmadı değil,bir gün neden olmasın😇






6 yorum:

  1. stajdan güzel haberleri, anıları bekliyoruz artık:)sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Oyy o kadr cok sevindim ki böyle güzel bir gün yasadıgn ve korkulan olmadığı için ��süpersin canm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sağol,sizlerin iyi dilekleri sayesinde çok güzel geçti ilk günüm çok şükür ^-^

      Sil
  3. çok tatlı çok sevimli çok mutluuuu :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER