4 Mart 2017 Cumartesi

MİM - HAYALLER



Bu mimi birçok blog arkadaşımda görmüştüm ve en son olarak Bir Küçük Elif Meselesi'nde gördüm ve bende yapmak istedim😇. Onun yazısı içinde ismine tık tık yapınız lütfen😊.

Hadi gelin mime başlayalımm😍


**Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?

Evet vardı. Küçükken Harry Potter'ın yaşadığı o büyülü dünyada olmayı hayal ederdim hep. Ama şimdi daha gerçekçi ya da gerçekleşmesi mümkün olabilecek hayaller kurmayı tercih ediyorum😇.




**En çok neyin hayalini kurarsınız?

Dünya'nın birçok ülkesini sırt çantamı takıp diyar diyar gezebilmenin hayalini,tabii hiç bütçe sıkıntısı yaşamadan😅



**Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Bir kısmını evet😇💜


**Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz hayaliniz var mı?

Tabii ki var biir sürü. İnsanoğlu hayal kurmadan ve bunların gerçekleşmesi için çabalamadan yaşayamaz. Benim küçük hayallerim var gerçekleşmesini istediğim,hayallerim bende kalsın😇


Bu mimi yapmayan herkescikler yapsınn😇😍

8 yorum:

  1. Ne güzel hayaller :)) Özellikle bir Harry Potter hayranı olarak, bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifciğim :) İnşallah hepimizin hayalleri gerçekleşir ^-^

      Sil
  2. sen ciciş hayallerin de öyleee :) sırt çantası ile gezersin işallah amiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa deep utandırma beni hehehe ^-^ Amin Amin hepimiz gezelimm *-*

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş. Sırt çantasıyla bütçe sıkıntısı çekmeden dünyayı dolaşmak hayaline bayıldım:) Umarım gerçek olur ve buradan gezdiğin yerlerle ilgili yazılarını da okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Bende farklı ülkelerde gezdiğim yerleri burada sizlerle paylaşmayı çook istiyorum *-*

      Sil

 

BİRPEMBESEVER