10 Temmuz 2017 Pazartesi

FARK ETTİM Kİ KARTPOSTALLAŞMAYI ÖZLEMİŞİM


Güzel bir yaz akşamından merhaba herkese!
Başlıktan da anlaşıldığı gibi bugün biraz kartpostallaşmak hakkında sohbet edeceğim sizlerle.

İlk kartpostallaştığım zamanlarda,kartpostalın arkasına bir şeyler yazmayı ya da pul yapıştırmayı pek önemsemezdim. Yeni başladığım zamanlardaki acemeliğime veriyorum bu durumu. Bana göre boş göndermektense arkasına bir iki cümle yazmak bile önemli. Zaman geçtikten sonra kimden geldiğine dair ipucu taşır böylelikle. Ya da bir şey anlattıysa okuduğunda alıp götürür seni yaşadığı yere. 

Pul yapıştırmaya da önem vermezdim ilk zamanlarda. Hem çok pahalı olmasından kaynaklıydı hem de acemiliğimdendi sanırım. Her ülkenin kültürü,dili,inancı,yaşam tarzı farklı. Pullarda da bu farklılıkları görmek,fark etmek epeyce mümkün oluyor. Çünkü o ülkenin kültürünü yansıtabiliyor. Kartpostala yazı yazmaya ve pul yapıştırmaya özen göstererek gerçekleştiriyorum. İnstagramı kapattığımdan beri uzunca bir zamandır bıraktım kartpostallaşmayı da.. Kartpostal almayı,bir şeyler yazıp sahibine göndermeyi özledim sanırım. Bu yazımda bunu fark ettim. Belki yakın zamanda tekrar başlarım,belli mi olur? :)




4 yorum:

  1. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!
      Bloguma hoşgeldiniz. Ben de en kısa zamanda ziyarette bulunacağım blogunuza,iyi bir gün dilerim!

      Sil
  2. ayyyyyy neeee bırakma tabiiiiii yazın tembelliği de miiiiii olmaaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır kartpostal yazmıyorumm Deep, bir yerden sonra başlarım herhalde :))

      Sil

 

BİRPEMBESEVER