24 Temmuz 2017 Pazartesi

MİM | YAZ ABUR CUBURU



Bu aralar çok güzel mimler dönüyor bloglar arasında. Yine onlardan birini yapmak için buradayım. Sevgili DeepTone son miminde beni de mimlemiş. Onun listesine de göz atabilirsiniz.  Bu mim dinlemiş olduğumuz,sevdiğimiz ve sizlere önerebileceğimiz şarkılarla ilgili. Hem eğlenceli hem keyifli bir mim olacağa benziyor. Benim listemde sizin için seçtiğim şarkılar olacak. Benim için seçmesi biraz zor olsa da üzerinde biraz düşündüm. Ve ortaya bu çıktı. 





1- Yazın çıkan, çok sevdiğin sanatçıdan/ gruptan bir şarkı

G-dragon'un ''Superstar'' isimli şarkısı. İnsanın dinledikçe dinleyesi geliyor.


2- Bu yaz en yeni keşfin

Bu şarkıyı bir belgesel kanalındaki kuşağın arka fonunda görmüştüm ve çok beğenip youtubeda aratmıştım. 

Snow Patrol - Called Out In The Dark


3- Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı

Fool's Garden - Lemon Tree  https://www.youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs




4- Bu yaz en çok duyduğun şarkı


5- Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemeyeceğin bir şarkı


6- Senin bu yazını anlatan bir şarkı

Dick and Jane - Sidney York https://www.youtube.com/watch?v=v8L222as8C8



12 yorum:

  1. Hepsine bakacağım ve yarın ben de yapacağım bu mimi :) Harika bir mim ve güzel öneriler. ^_^

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim olmuş ki bu! Önerileri de inceleyeceğim tek tek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Çoğunlukla yabancı şarkılar oldu ama tavsiye ediyorum.

      Sil
  3. Ben de yapcam bu mimi :) Daha çok Türk şarkılar olacak sanırım ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa Tarkansız bir mim yazisi haha :) yabancilari ben hic dinleyemiyorum yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet öyle oldu. Ben Türkçe pek dinlemem. Nadir dinlerim ve belli kişileri sadece. Belki bunlar arasından da hoşuna giden bir tane olur. :)

      Sil
  5. heey saol hemen dinliycem hepsiniiii :) lemon tree de bayılırıım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER