6 Kasım 2017 Pazartesi

HOŞGELDİN 23 YAŞ





Bugünüme, doğduğum güne, kendime not..

Güle güle 22, hoş geldin 23 yaş... Nasıl başlasam ki. Bugün, yani kasımın 6'sı doğduğum gün. İşte tam da bir pazar günü dünyaya gözlerimi açmışım. Şöyle geçen bir yılıma, 22 yaşıma dönüp bakınca. Çok şey olup bitmiş. Bir film şeridi gibi gözlerimden akıp geçti koskoca 365 gün. Hatırladıklarımla ya da hatırlamadıklarımla. Emin olduğum tek şey, çok şey kattı bana yirmi iki yaş. Mesela üniversiteyi, koskoca bitmek bilmeyen dört yılımın mezuniyetle ödüllenmesi. İyisiyle kötüsüyle yirmi ikinci yaşıma kısmet oldu. Mutlu anılar güzel insanlar biriktirdim. Aynı zamanda beni mutsuzluğa bezmişliğe ümitsizliğe sürükleyenleri çıkarttığım yaşım 22. Yeni heyecanlar tattım. Araba sürmek gibi. Mektup arkadaşımızla bir gün geçirdim. Bunlar ilk oldu benim için. Öğretmenlik gibi kutsal bir mesleğe yirmi ikinci yaşımla merhaba dedim. 

Aslında hayatımızdan yaşlar su misali akıp gidiyor. Ömür geçiyor... Hayat, birbirini kırmak küsmek somurtmak için oldukça kısa. Sağlık oldukça gelsin yirmi üçüncü yaşım da. Kendime söz veriyorum. Daha çok gülümseyeceğim, daha çok paylaşacağım ve daha çok şükredeceğim. 

Tuğçe.

31 yorum:

  1. Mutlu yıllar canım:) sağlıklı , huzurlu mutluluklarla dolu bir yılın olsun inşallah sevdiklerinle ❤️🙏

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşın hayırlı olsun , nice senelere inşallah ^^

    YanıtlaSil
  3. Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin. Yeni yaşınız sağlık ve huzur getirsin (:

    YanıtlaSil
  4. Nice nice güzel yaşların olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. En güzel yaşındasın kıymetini bil canım. Nice senelere sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
  6. nice güzel yıllara, yeni yaşın hayırlı olsun sana,daha önünde çok güzel yıllar var anın tadını çıkarmaya çalış canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel anıma ortak olduğunuz için teşekkür ederim . :)

      Sil
  7. Rabbim hayırlı uzun sağlıklı bir ömür versin,iyi ki doğduunn,iyi ki seni tanıdık 😘

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğmuşsun Tuğçe ♥-♥ Nice nice güzel yılların ömründee :))

    YanıtlaSil
  9. Nice çok güzel yaşlara! :) Her yaş insana bambaşka şeyler katıyor gerçekten. Bedenen çok değişmesek de ruhen çok büyüyoruz hepimiz. Senden 4 yaşçık büyüğüm sadece ama 23'üme dönmeyi isterdim bende :) 30'lara yaklaşmak korkutuyor beniii:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ben de 25'e az kaldı diyordum. :') Allah sağlık versin gerisi mühim değil. Güzel yorumunuza kocaman teşekkür! :)

      Sil
  10. O halde nice nice mutlu, sağlıklı ve bir öncekinden daha nefis yaşlar diliyorum ben dee! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kucak dolusuu sevgiler gönderiyorum sana bu güzel doğum günü mesajı içinn. ^-^

      Sil
  11. İyi ki doğdun! Umarım bol yenilikli, huzurlu ve dinamik yıllar geçirirsin. ^_^

    YanıtlaSil
  12. heeeeeey oleeeey iyiymiş bu yaşta kal seeen öğretmeniiim :)

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllar 😊 nasıl güzel olduğu içindeyken fark edilemeyen bir yaş...her anı dolu dolu gönlünce geçsin🙏

    YanıtlaSil
  14. umarım güzel bir yaş olur senin için.istediğin umduğun şeyleri bulursun Tuğçecim

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER