31 Aralık 2017 Pazar

A KOREAN ODYSSEY




Oyuncularına aldanıp sadece birinci bölümünü izleyip bıraktığım bir dizi oldu kendisi. Dizinin türü fantastik mistik olaylar içeriyor. Bol bol melek şeytan karakterler var. Gerçeklikle bağdaştırılabilir bir tarafı yok dizinin. 

Aslında bu tür dizilere şans verip izlediklerim arasında beğendiklerim de olmuyor değil. Ama nedense bu aralar bu tarz diziler pek ilgimi çekmiyor. Daha gerçek hayata yakın bulduğum dizileri takip edesim geliyor. Yine de merak edenlere dizinin konusunu özet geçmek istedim. İzleyip izlememek sana kalmış.

Dizideki kadın karakter çocukluğundan beri ölmüş insanların ruhlarını görür. Onlar tarafından rahatsız edilir. Çevresindeki insanlar da bu kızı uğursuz olarak nitelendirir. Birgün yolu bir adamla kesişir. Bu adam küçük kızdan bir istekte bulunur. Eğer talep ettiği şeyi alıp ona teslim ederse sonsuza kadar ruhların onu rahatsız etmeyeceğini söyler. Küçük kız karşısına çıkan tuhaf adamın istediği cismi almak için belirtilen yere doğru yol alır. Farklı bir evle karşılaşır. Bu evde de geçmişte cezalandırılmış ve buraya tutsak edilmiş bir şeytan hapsedilmiştir. Küçük kız şeytanla anlaşma yapar. Anlaşmasında, küçük kızın başı ne zaman derde girerse bu kişinin adını seslendiğinde yanında olacağına yemin eder. Ama şeytan bu kızı kullanır ve esareti son bulur. Küçük kız bu kişi tarafından kandırılır. Yıllar sonra kız büyür. Ve bu şeytanla yolları kesişir. Biraz fantastik biraz romantik bir dizi.

4 yorum:

  1. Ay ben bu dizi için çok heyecanlıydım ama ,sen sevmemişsin :D belki de tarzın değildir , ben çevrilsin hepsi oturup izlemeyi düşünüyorum bakalım nasıl çıkacak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa😢 Demek ki uyuşmadı tarzlarımız. Ben bu aralar daha gerçekçi dizilere sardım sanırım.☺️

      Sil

 

BİRPEMBESEVER