1 Mayıs 2023 Pazartesi

Nisan Ayı Günlüğü

 

Merhaba sevgili okur.

Bir aydır blogumda yoktum. Fotoğraf arşivimi düzenlerken geçtiğimiz ay ile ilgili yazı yazmak ve blguma da geri dönüş yapmak istedim. İşte şimdi klavyemin başındayım ve bu satırları yazmaya başlıyorum.

Nisan ayında geçirdiğimiz ramazan, bu yıl rahat ve huzurlu bir şekilde geçti bizim için. Havalar burada gün geçtikçe daha da güzelleşiyor. Geçtiğimiz ay lale festivaline gitmek gibi bir söz verdiğimi hatırlıyorum. Bu sözümü tuttum ve laleleri görmeye gittik. Gülhane Parkı’na dikilen rengarenk laleler sunduğu görsel şölenle hem göz kamaştırıyor hem de insana güzel bir enerji veriyordu. 


Her yaştan ve farklı milletlerden insanlar, rengarenk laleleri görmek ve fotoğraf çekmek için burayı ziyarete gelmişti. Elbette bu güzel lalelerle ben de fotoğraflar çekindim ve onları fotoğraflamayı da ihmal etmedim.





Yeryüzündeki yeşili süsleyen rengarenk lalelere veda ederken yine geçtiğimiz ayın sonlarında açılışı düzenlenen Üsküdar’daki kitap fuarına gittim. Giderken kitap alışverişi yapmak gibi bir niyetim vardı ancak kitap fiyatlarının indirimli olarak sunulan etiket fiyatları bile pahalı gelince alma fikrimi kitap alışverişimi internet üzerinden yapmak üzere değiştirdim. Bu yıl düzenlenen fuar da gitmek isteyenler için 7 mayıs tarihine kadar sürecek.



Geçtiğimiz günlerde kız kardeşimle Kadıköy’de buluşup Kore restoranında bir şeyler yemeye karar verdik. Uzun zamandır yemeyi istediğim tteokbokki yemeğinin yanına hiç denemediğimiz tatlı ekşi soslu kore tavuğundan sipariş verdik.


Her iki yemek de çok lezzetliydi. Kore yemeklerini denediğim ve memnun kaldığım tek yer Kadıköy’de yer alan Sopung Kore Restoranı. Fırsat bulursanız burada Kore yemeklerini denemenizi tavsiye ederim.



Son olarak nisan ayının kapanışını Belgrad Ormanı’na giderek yapmış olduk. Dün güzel havayı değerlendirmek hem de yürüyüşümüzü ormanda yapmak için Belgrad Ormanı’na doğru yola koyulduk. Trafik ve insan kalabalığı pazar günü olduğu için ekstra fazlaydı ancak güzel hava, yemyeşil doğa ve masmavi gökyüzü günü memnuniyetle geçirmeye değerdi.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle.

10 yorum:

  1. Gezilecek yerler arasında seçme tercihim olsaydı ilk Belgrad Ormanları'nı düşünürdüm sanırım. Baharda doğanın o muhteşem görüntüsü daha cazip geliyor bana. Lâleler de çok güzel ama doğal kır çiçekleri bir başka.
    Yokluğunuz belliydi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı,
      Belgrad Ormanı’na ikinci gidişimdi. Çok büyük ve yürüyüş rotası uzun, şehirden uzaklaşmak için ideal yerlerden biri olabilir. Umarım gitme şansınız olur.
      Tabii, kır çiçekleri de bir başka güzeldir.
      Teşekkür ederim, sevgiler benden de.

      Sil
  2. Çiçekler ne güzel görünüyor, harika. :) Bu yıl Ramazan zor geçti benim için, boğaz ağrısı, öksürük bir türlü geçmeyince. Yeni yeni atlattım.
    Kore Restoranını merak ettim ama bize çok uzak orası. 🥲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Çiçek resimleri çekmeyi çok seviyorum. Aslında doğa fotoğraflarını da dahil etmeliyim buna. :)
      Çok geçmiş olsun, umarım şimdi daha da iyisinizdir.
      İki şubesi daha varmış İstanbul’da: Bakırköy ve Fatih. Ama oranın yemek lezzetleri nasıldır, bilmiyorum.

      Sil
  3. Ben de kitapları artık internetten alıyorum sadece :) Laleler pek güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğa çeşnicisi,
      Ben de öyle yapacağım inşallah. Şu sıralar kütüphaneye de gitmiyorum. Kitaplığımdaki kitapları bitirmek için. Evet, laleler çok güzeldi. :)

      Sil
  4. Kaç kez nerelerdesin diye, her şey yolunda mı anlamında endişeli mesajlar yazmayı düşündüm, vazgeçtim. Arayı fazla uzatmamak gerek sanki:) O Kore restoranına -daha önce de söylediğim gibi- ilk İstanbul seyehatinde gidilecek, kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Güzel düşünceniz için çok teşekkür ederim. Evet, arayı fazla uzatmadan yazmak en iyisi. :) Blog okumayı ve yazmayı özlüyor insan.
      Evet, daha önce de bahsetmiştim. Umarım ziyaret etme fırsatınız olur. Yemekleri çok lezzetli bir mekan.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER