7 Mart 2018 Çarşamba

SÜRPRİZ





Geçenlerde sana da bahsetmiştim. Bir öğrencimin velisi benimle tanışmaya gelecekti. Bugün o öğrencimin anne babasıyla tanışıp çocukları hakkında konuşma fırsatım oldu. Çok güzel övgüler aldım. Ve bu beni o kadar mutlu etti ki sanki Oscar ödülü kazanmışım gibi hissettim. 

Muhammed'le akademik ilerliyoruz. Yani okul derslerinde yardımcı oluyorum. Henüz 1.sınıfta. İnşallah okumaya başladığı o ilk günü de burada seninle paylaşma fırsatım olur.

Öğleden önceki son dersimde öğrencilerimden İrem bir sürpriz hazırlamış bana. Sınıfıma girdiğimde masamın üzerine iki kek ve mumlar, balonlarla karşıladı beni. Bir de kolye ve kalemlik almış. Çok mutlu oldum. 

Öğretmenlik, mevsimler gibi. Her duyguyu yaşatıyor insana. 

Kal sağlıcakla!

6 yorum:

  1. Bana okuma yazma öğreten sınıf öğretmeni düşünüyordum az önce. Kadınlar Günü dolayısıyla. Bu yazı güzel bir tesadüf oldu :) Neşeli sevgilerle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim sizin adınıza... Rehabilitasyonda okuma-yazma öğrettiğim bazı öğrencilerim var. Onlar harfleri öğrenmenin mutluluğunu bana yansıttıklarında ben de mutlu oluyorum. Farklı bir duygu...

      Sil

 

BİRPEMBESEVER