8 Mart 2024 Cuma

Damsel

 


Damsel, ABD 2024.

Halkı, açlıkla ve yoksullukla mücadele veren Eloide; kraliyetten gelen mühürlü bir zarfta yer alan evlilik teklifini halkını ve kendi ailesini sefaletten kurtarmak için kabul etmek zorunda kalır.

Üvey annesi, babası ve kız kardeşi ile birlikte kraliyet ailesinin yaşadığı görkemli şatoyu ziyarete giderler. Kısa bir süre sonra gerçekleşecek evlilik için hazırlıklar başlamıştır. Kraliyet ailesinin oğlu ile evlenecek olan Eloide, evliliği için oldukça heyecanlıdır. 

Düğün merasiminin gerçekleşeceği gün nihayet gelir. Eloide, yemin töreninin ardından prensens ünvanını alır. Prens, Prenses Eloide’ye evlilik töreninin son aşamasının gerçekleşeceği yer olarak kabul edilen dik ve dağlık bir yerde yer alan ıssız bir mağarayı ziyaret etmeleri gerektiğini söyler. Oraya vardıklarında kraliyet ailesi üyeleri ile karşılaşan Eloide, kötü bir şeylerin olacağını sezer. Genç prenses kurtulmaya fırsat bulamadan kendini mağaranın karanlık çukurunda bulur. Kraliyet ailesi prensesi kurban edip mağarada yaşayan acımasız ejderhaya armağan etmişlerdir.

Eloide düştüğü mağarada hayata tutunmaya çalışır. Bir yandan da ejderha ile mücadele etmek zorunda kalır. Genç kız mağaradan kurtulup ona ve ailesine yapılanların intikamının peşine düşer.

Aksiyon, macera, fantastik türdeki filmin başrollerini Millie Bobby Brown ve Nick Robinson paylaşıyor.

14 yorum:

  1. Görsel olarak izlemesi keyifli bir film fragmanda gördüğüm kadarıyla :)

    YanıtlaSil
  2. bakayım buna, damsel in distress, amerikan deyimi :)

    YanıtlaSil
  3. herkes bunu izliyor ben de izliceem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Bu aralar çok izleniyor bu film. :)
      İnşallah seversin. :)

      Sil
  4. Fragmana bakayım bi merak ettim. Görmemiştim hiç. :) Konu sıradışı değil ama görsel açıdan güzelse bakabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan,
      Filmin konusu bilindik. İyilerin kötülerle savaştığı bir konu işleniyor.
      Görsel olarak güzeldi. :)

      Sil
  5. Eski bir film gibi duruyor açıkçası. Hatta başta yapım yılına dikkat etmemiştim, öyle sandım. Sonradan başrol oyuncusunun ismini görünce fark ettim. Bu tip konuları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay,
      Filmdeki kostümler, dönem filmlerini yansıtır şekildeydi. 2024 yapımı olması beni de şaşırtmıştı. Evet, başrol kız genç bir oyuncu. :)

      Sil
  6. İlginç ve güzel bir filme benziyor bende bakacağım..
    Ayrıca tanıtım da çok güzel emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzluk ve Ötesi,
      Beğenmenize sevindim. Teşekkür ediyorum. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER