23 Nisan 2017 Pazar

GÜNLERDEN PAZAR



Bir haftayı daha bitirdiğimiz bir gün.
 Şu sıralar izlemiş olduğum bir filmin kitabını okumaktayım. Hatta filmle ilgili bir yazı da paylaşmıştım blogda. Merak edenler bu yazıma bakabilirler.

Filmin adı ''Tuck Everlasting'', ( Ölümsüz Aile ). Bu filmle 2011 ya da daha öncesinde televizyonda, Cnbc-e ' de karşılaşmıştım. Dikkatimi çekmişti. Eski dönemlerde geçmesi, konusunun sıradışı olması...

Geçenlerde de erkek kardeşimin elinde gördüm bu kitabı. Kitabı mı varmış bu filmin dedim ister istemez. Ve o okuduktan sonra bana vermesini istedim. Kitapta, filmdeki gibi hızlı işlemiyor olaylar.

Dün haberlerde bir festivale denk geldim. Çikolata Festivali'ydi. Sirkeci Garı'ndaymış ve bugün de son günmüş. Bir de Sultanahmet Meydanı'na lalelerden oluşan kocaman bir halı deseni yapılmış. Binlerce lale kullanılmış. Görülmeye değer. İşte buna giderim. 




7 yorum:

 

BİRPEMBESEVER