15 Eylül 2019 Pazar

PASSENGERS





Passengers, 2016 yılı ABD yapımı bilimkurgu ve macera türünde film.
Farklı bir gezegende yaşam alanı vaat eden bir uzay şirketinin yaklaşık 5000 kişinin içerisinde yer aldığı bir uzay gemisinde geçen yolculuğu izliyoruz. Bu farklı hayatı tercih eden insanların her birinin farklı bir hayali ve yaşam hikayesi bulunuyor. Bizler bu 5000 kişi içerisinden Jim ve Aurora'yı ana karakterler olarak görüyoruz.

Bu gemideki uzay yolcuları uzun yıllar sürecek olan derin bir uykuya, kendileri için özel olarak hazırlanan dondurulmuş kapsüllere yerleştiriliyorlar. Bu kapsüllerde uyuyan Jim ise uykusundan 90 yıl erken uyanıyor. Bu uzay gemisinde bir yıl boyunca yalnız başına vakit geçiren Jim, hayatından vazgeçme noktasına kadar geliyor. Bu sırada kapsüllerin birinde uyumakta olan Aurora'yı görüyor.

Jim, uzay gemisinde uyandığı her bir yeni güne kapsülde uyumakta olan Aurora'yı merak ederek başlıyor. Ve bir gün uyumakta olan Aurora'yı kapsülünden dışarı çıkartıyor. Uyanan Aurora her şeyden habersizce kendi kapsülünde de teknik bir hata olduğunu sanıyor ve Jim ile tanışıyor. İkili zamanla arkadaş olmaya başlıyorlar. Neden böyle bir yolculuğu tercih ettiklerinden, nasıl bir yaşama sahip olmak istediklerinden konuşuyorlar. 

Aradan zaman geçiyor ve uzay gemisinde bir arıza meydana geliyor. Aurora ile Jim'i tehlikeli bir yolculuk bekliyor.


9 yorum:

  1. izlemiştim bu filmi kardeşimle. güzeldi :)
    sizi takibe aldım bu arada. iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi ben de beğendim.
      Teşekkür ederim. Güzel günler diliyorum.^-^

      Sil
  2. İzlememiştim listeme ekledim çok güzel bir tanıtım :)

    YanıtlaSil
  3. alla alla izledim galibaa ama hatırlamadım bakıyım bi, böle bikaç film vardııı :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemiştim ve beğenmiştim bu filmi.

    YanıtlaSil
  5. Filmdeki karakterler baya adını duyuran oyuncular. Konusu da güzeldi. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER