11 Eylül 2019 Çarşamba

BLOG YAZIYOR OLMAK










Bir bloga sahip olmak o kadar çok güzel şey kattı ki hayatıma.
Öncelikle tanımadığım, hiç karşılaşmadığım ama blogum sayesinde yollarımızın kesiştiği bir sürü yol arkadaşlarıma sahip oldum. 
Yine blog yazıyor olmak bana dijital ortamda günlük tutuyormuş hissini yaşatıyor. Yazdığım yazıların farklı hayatlarla buluşmasını seviyorum.

Bundan dört yıl önce ilk blogumu açtığım zamanlarda blog tasarımları, yayın oluşturmak, düzenlemek işleri çok karmaşık gelmişti. Ama pes etmeden günlerce blogumu kurcalayıp öğrenerek kendi çabalarımla buraya kadar getirmeyi başardım. O zamanlarda da daha yeni yeni mektup arkadaşlığına ve kartpostallaşmaya başlamıştım. Bir blog açarak burada paylaşmaktı niyetim lakin bloguma yeni yeni okuyucular gelince benim de yazacağım ve paylaşacağım konular netleşmeye başladı.


Aslında blog yazmak, blogu düzenlemek, ilerletmek biraz sabır ve zaman isteyen bir şey. Günün belli bir vaktini de bloga ayırmak gerekebiliyor. Blog yazmak dışında, farklı blogları okumayı ve yorum yapmayı da seviyorum. Yazar konumundan okuyucu konumuna geçmek de güzel şeyler katabiliyor insana.

Bu blog sadece benim değil. 
Sevgili okurlarım sizlerle paylaşıyorum blogumu. Dört yıl boyunca her mevsimde yanımda olduğun için çok teşekkür ederim sana!






11 yorum:

  1. Benim için de blog yazmak, son zamanlarda hayatımda yaptığım en önemli değişiklik. Siz de iyi ki yazıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Dört yıl oldu demek 😊 daha nice yazılarınız olsun ...

    YanıtlaSil
  3. çocukluktan bu yana günlük tuttuğumdan blog bana hep çok sıcak gelmiştir.

    YanıtlaSil
  4. bir blog'a sahip olunca anlıyorsun yaşamın için ne kadar güzel bir tat olduğunu.Yaşarken ilham veren bir şey yaşadığında bunu yazayım diyorsun veya da severek okuduğun bloglar'la etkileşim içinde oluyorsun.Her bakımdan harika bir şey

    YanıtlaSil
  5. merhaba Tuğçe çok memnun oldum blogunu tanıdığım için. Ziyaretin için çok teşekkür ederim. Blogunda 4 yıldır yazıyor olmandan dolayı tebrik ederim seni. Ne kadar huzurlu ve akıcı bir kalemin var. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İyi ki varsın Tuğçe. İnsan görmeden de sevebiliyor. Nice seneler blog yazarsın inşallah kızım.

    YanıtlaSil
  7. Blog yazmak kesinlikle terapi gibi. Nice yazılarınız olsun nice yıllara her yazdığınız yazıda daha mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  8. Blog dünyası dijital evren vasıtasıyla gündelik yaşamın İkigai'si gibi hem üretmek, hem yazmak hem de etkileşim kurmak için doğal bir oluşum.

    YanıtlaSil
  9. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. İyi ki bloglarımız var ve yazabiliyoruz. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER