28 Eylül 2019 Cumartesi

EXIT






Exit,  Güney Kore 2019.
Başrollerinde Yoon A ve Jo Jung Suk yer alıyor. Film, Kore'nin başkenti Seul'de geçmekte. Jo Jung Suk, uzun zamandır işsiz olan bir adamı canlandırır. Çeşitli işlere başvursa da bir türlü kendine uygun bir iş bulamaz. Günlerinin çoğunu bomboş geçirmektedir.

Annesi 70. yaşına girecektir. Ona ailecek bir doğum günü eğlencesi düzenlemek isterler. Şehir merkezinde yer alan bir davet salonundan yer ayarlayan Jung Suk, burada geçmişte aşık olduğu kadın yani Yoon A ile karşılaşır. 

İlerleyen saatlerde doğum günü partisi son bulur. Tam o esnada dışarıdan büyük bir patlama sesini duyarlar. Daha sonra etrafta amaçsızca koşuşturan insan selini görürler. Çok geçmeden tüm şehre  bilinmeyen beyaz renkli bir gaz yayılır. Alınan bilgilere göre bu havayı soluyan insanlar zehirlenmeye başlar. Jung Sok ve ailesi davet salonunda mahsur kalırlar. Bir yandan da binadan güvenli bir şekilde çıkış yolunu bulmaya çalışırlar. Yoon A ve Jung Sok, binadaki diğer insanlara öncülük ederek çıkış yolunu birlikte ararlar. 

Bol aksiyonlu bir film. Özellikle aralara serpiştirilen komedi sahneleri insanı güldürüyor. 




9 yorum:

  1. oooo heyecanlı biraz da romantik yaniii iyimiş :)

    YanıtlaSil
  2. Senin film yorumlarından sonra bende artık kore dizilerine merak salmaya başladım. Bu aralar kore magazin sayfalarına göz atıp duruyorum. İlginç ilginç boşanma haberlerini takip ederken buldum kendimi :)) Bakalım nereye gidecek. EXİT filmine bakacağım, yorumlanmış olmasından dolayı blogumda yazmam ancak sana haber ederim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşanma haberlerini ben de duymuştum. o.o
      Film güzeldi, sen de izleyip yorumlarsan okurum sayfanda inşallah. ^-^

      Sil
  3. Kore yapılarını severim, Bunuda yarın izleyeceğim 😁

    YanıtlaSil
  4. Bu adamı çok seviyorum yahu. İzlemek keyifli olacaktır eminim :)

    YanıtlaSil
  5. Evet, romantik komedilerde var genellikle. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER