6 Kasım 2018 Salı

HOŞ GELDİN 24 YAŞ









2017’nin kasım ayının 6’sında, işte tam bu tarihte kendime, 23. yaş günü hediyesi olarak bir not yazmıştım. Burada paylaşmıştım. Bu yıl “kendime doğum günü notu” hediyesini ikinci defa yeniden yazmak kısmet oldu.

23 yaş nasıldı diye sorarsan sevgili okur, mandalina gibiydi. Bazen tatlı bazen ekşi. Öğretmenlik gibi güzel ve kutsal bir mesleğe adımımı attım. Bir yılımı doldurmaya az kaldı bile. Beni çıkarsızca seven ve kalbinde bana yer veren biir sürü büyük küçük sevgi dolu öğrencilere sahip oldum. En anlamlı hazinem onlar. 

İnsana her yaşı farklı farklı şeyler katıyor. Hayatımıza kattığımız her insanın da tuzu oluyor yine hayatımızda. Kimisini uğurluyoruz kimisini ağırlıyoruz kısacık ömrümüzde. Aslında sayıların pek bir öneminin olmadığını bugün yaşımı hesaplarken anladım. Doğduğum ilk günden bu yana tamı tamına 8.767 gün geçirmiş olmuşum. İnsana ''Vay be!'' dedirtiyor değil mi? Peki ne anladın bu 8.767 günden diye sorarsan bana, tebessüm etmiş yüzümle cevap vermiş olurum herhalde sana.

Yani demem o ki sevgili okur, 
nefes aldığım, sağlıklı olduğum her dakika bir altın kadar kıymetli ve değerli. 
24. yaşımda sağlıkla mutlulukla geçsin inşallah. Daha iyi bir insan olabilmek ve çokça iyilikler yapabilmeyi diliyorum Allah'tan.
Öyleyse ilk olarak doğum günümü ben kutluyorum.
Doğum günüm kutlu olsun!🌸

14 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun Tuğçe. Nice senelere 💕

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun :) 8bin küsür gün mü, böyle gün sayısına bakınca kolay geliyor ama yaşayana sormak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem! Ah gerçekten nasıl geçtiğine dair bir fikrim yok. :')

      Sil
  3. Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle ve minik öğrencilerinle sağlıklı, mutlu yıllar dilerim :))

    YanıtlaSil
  4. oleeey oleeey oleey çok çok mutlu olsun bu yaşın muz gibi tatlı olsun mandalina gibi olmasııın ama eşki :) olanı diyil de tatlı olanı gibi olsuun. yaa inan mandalinaya kahkaha attııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken ben de biraz tebessüm ettim benzetme yaptığım meyveye. :) Teşekkürler Deep! ^-^

      Sil
  5. İyi ki doğmuşsun Tuğce, en güzel yaşın olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Nice uzun ve mutlu taze yaşlar diliyorum ben de o zamann, bu defa karpuz tadında olsun şöyle tatlı, sulu, canlı vee rengarenk! :))
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok severim karpuzu da. :) Güzel oldu bu dilek, teşekkür ederim Şef! :)

      Sil
  7. Sevgili Tuğçe, yeni yaşının sana mutluluk getirmesini dilerim 😊 Doğum günün kutlu olsun 🌸 Ne tesadüf ki tam da bugün mektubunu postaladım. Umarım en kısa sürede eline ulaşır. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sakura, güzel dileklerin için çook teşekkür ederim. ^-^
      Ya öyle mii, merakla bekliyorum mektubunu öyleyse hehehe.*-*

      Sil

 

BİRPEMBESEVER