29 Kasım 2018 Perşembe

POSTCROSSING | ÇİN'DEN GELEN KARTPOSTAL





Japon karakteri olan Rilakkuma'nın olduğu kartpostal. 
Mektuplaşmaya ilk başladığım zamanlarda özellikle Asyalıların mektuplarında, stickerlarında, kağıt bantlarında sıklıkla görür ve aşık olurdum bu şirin karaktere.😍 

Daha sonra bir Japon mektup arkadaşı edinmiştim. O da bu karakterin olduğu cicili bicili şeyleri bana mektuplarıyla birlikte gönderirdi hep. Nasıl mutlu olurdum nasıl! 😊

Hong Kong'lu bir arkadaşımın sunmuş olduğu kartpostallar arasından bunu seçmiştim. 
Kartpostalın arkasına kısa bir not yazmış. Kağıt bantlarla süsleyip bir adet de pul yapıştırmış. Biraz beklemesi uzun sürse de ulaştığındaki mutluluk tarif edilemez bir duygu oluyor. 💛




9 yorum:

  1. Mektup arkadaşlığı yaptırdım bir dönem öğrencilere yazı becerileri-ifade becerileri arasından etkili oldu...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeeel :) Bekleyiş ardından gelen mutluluk bi harika! :)

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzel :) Bu siteye ben de üye oldum hatta 5 kişiye kartpostal da göndermiştim ama bana dönen olmadı :) Hevesim kırıldı sonra benim de...

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum böyle mektuplaşma olaylarına :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER