30 Kasım 2018 Cuma

YÜREĞİNİN SESİ





Whisper Of The Heart, Yüreğinin Sesi.
Japon anime filmlerinden. 
Filmin senaryosu usta yazar Hayao Miyazaki'nin ellerinden izleyiciye sunuluyor. 

Shizuku, orta okulu bitirmek üzere olan bir genç kızdır. Shizuku'nun en çok sevdiği şey kitap okumaktır. Sıklıkla kütüphaneye gider, orada vakit geçirir ve yeni yeni kitaplar okur. Ancak bir şey dikkatini çeker.

 Almış olduğu her kitabın içerisinde daha önceden o kitabı ödünç alanların listesi bulunuyordur. Kitaplardaki kartlarda Seiji Amasawa adında birinin adı hep yer alır. Shizuku, her seferinde okuduğu kitapları ondan önce alan bu ismi merak eder ve peşine düşer. Bu kişiyi merak etmesi ve peşine düşmesi ona aynı zamanda kendini keşfetme fırsatı da sunar. 

Shizuku, yüreğinin sesini dinleyerek kendi dünyasında yolculuğa çıkar.

Her anime filmde olduğu gibi görüntüler, doğa ve yaşamdan sesler mükemmel yansıtılıyor. İzlenilesi filmlerden.

5 yorum:

  1. Birkaç defa izlediğim , çok çok sevdiğim sevimli bir Miyazaki animesi.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir film izledim tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Anime filmleri genelde ilgimi çeker, bunu da izlemek lazım, sanırım kişisel gelişim filmi...

    YanıtlaSil
  4. Miyazaki'nin animelerini sevmemek mümkün değil. Bunu da çol seviyorum ben. İzlerken de sürekli "Aa bu tam ben" modundaydım. Bir de kitaplarla gelen bir aşk lütfen ama.. 😍😍

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER