23 Kasım 2018 Cuma

İLK ÖĞRETMENLER GÜNÜM





Yarın olan öğretmenler günü bugünden kutlanmaya başlandı. 
Sevmek kadar sevilmek, hatırlanmak da çok güzel. Bir öğretmen olarak henüz annelik duygusunu tatmamış olsam da her bir öğrencime çocuğum gibi yaklaşıyor ve seviyorum. 
Şefkat, merhamet, sevgi  emeklerimin içinde. Boynuma sarılan ve öğretmenler günümü kutlayan öğrencilerim oldu. O kadar duygulandım ki... Böylesi bir sevgi seli beklemiyordum.


Resimde gördüğün kızım, benim sevgi kelebeğim. Dersimizi yaparken aniden kalkar yerinden ve içimi ısıtan tebessümüyle kocaman boynuma sarılır, ardından tekrar yerine oturur. Bugün annesinden küçük, mütevazi bir hediye aldım. Ben teşekkür ederken annenin ''Emeklerinizin karşılığında az bile'' demesi beni duygulandırdı.



Bu güzel ve özel günümde en önemlisi hatırlanmak sanırım. Kalbe dokunan ve bir ömür saklayabileceğin hoş sözlerle hatırlanmak..
İnsan gerçekten sevildiğini ve önemsendiğini hissediyor. Ben bugün bunu boynuma sarılan her öğrencimde fazlasıyla hissettim. 







19 yorum:

  1. Öğretmenler gününüz kutlu olsun. Öğrencileriniz ne kadar şanslı olduklarının farkında 🌷🌷🌷

    YanıtlaSil
  2. Maşaallah onlara , ne sevimliler :)
    Ayrıca sizin gibi bir öğretmenleri olduğu için çok şanslılar kesinlikle.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısınız öğretmenler gününüz kutlu olsun 😊 takipteyim bende bloğuma beklerim .


    https://mavidaktilo24.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Gşzem!
      Blogunu uygun zamanda ziyaret edeceğim. ^-^

      Sil
  4. işteeee mutluluuuk ay tabii ki çok sevcekler seniii ne sandın akıllım :)

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenler günün kutlu olsun Tuğçecim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de öğretmenler günün kutlu olsun sevgili Sakura! ^-^

      Sil
  6. Öğretmenler Günün kutlu olsun Tuğçem:)

    YanıtlaSil
  7. Selamlar, blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim blogunuzu.
    İlk öğretmenler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Öğretmenler günün kutlu olsun, çok kıymetli bir meslek :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabaa ben de kesif etkinligi sayesinde buldum seni cok guzell, daha nice ogretmenler gunu kutlaman dilegiylee ogretmenler gunun kutlu olsun

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER