27 Kasım 2018 Salı

GÜZEL HABERLER






2014 yılından bu yana bir sürü mektup arkadaşım oldu. Şu günlerde bloglarımız sayesinde de mektup arkadaşlarımın arasına yenilerini ekler oldum. Yeni mektup arkadaşlığı mutlulukla birlikte tatlı heyecanları da peşi sıra beraberinde getiriyor.

Onlardan ilki sevgili Sakura oldu. Kendisi de benim gibi öğretmen. Branşlarımız farklı da olsa aynı amaç uğruna emek verip mesleğimizi yapıyoruz. 24 kasımda göndermiş olduğum mektubumun ulaştığı haberini almak beni de çok sevindirdi. 

Yenilerden mektuplaştığım arkadaşım ise Almanyalı Gelin blogunun sahibesi sevgili arkadaşımız. Mektuplaşmaya karar verdiğimizden beri ara ara mail yoluyla sohbet ederiz. Bugün ona da göndermiş olduğum mektubum ulaşmış. Bu güzel haberlere nasıl mutlu oldum, tarifi imkansız..

Mektup göndermek kadar, hazırlama süreci, yazma süreci de bir o kadar heyecanlı benim için. Çünkü göndereceğim her bir mektup, ulaşan insanda bir tebessüm bıraksın istiyorum hep. Bunu başarmış olduğunu da hissetmek paha biçilemez bir his. İyi ki mektuplaşmak gibi bir hobiye başlamışım seneler öncesinde.. 

O halde şimdi al eline bir kağıt kalem ve en sevdiğine bir mektup yazmaya başla. Kim bilir belki mektubun yerine ulaştığında nasıl bir tebessüm bırakacak..
Sevgiyle kal! 🌸

15 yorum:

  1. İyi ki ben de başlamışım mektuplaşmaya ve bloglamaya! Dünyadan mektuplaşarak farklı kültürler tanıyabiliyorum, kendi ülkemden mektuplaşarak da senin gibi güzel dostlar ediniyorum canım Tuğçe :) Oldukça heyecanlı, mektup gönderip aldıkça artan mutluluk bir harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir uğraş gerçekten de.😊 İnsan yazdıkça mutlu oluyor. Özellikle yerine ulaşan ve sana gelen mektupların verdiği mutluluk çok hoş.🌸 Daha nice mektuplar yazalım birbirimize inşallah!🤗

      Sil
  2. Mektuplaşma çağın çürümeye yüz tutmuş ancak yeniden aşkla diriltip mutlu olmaya mutlu etmeye çalıştığımız güzel bir hobi diyelim. İnş bende başlayabilirim :)
    Sevgimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle unutulan hobilerden birisi.. Dilerim sen de katılırsın aramıza en yakın zamanda!🌸

      Sil
  3. Canım şu son zamanlardaki yoğunluğumu atlatınca sana yazacağım. Yeni mektup arkadaşında hayırlı olsun bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum!🌸 Olsuun beklerim ben sorun değil.🤗

      Sil
  4. Yıllar önce benimde vardı mektup arkadaşım. Ama zamanla unutuldu gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimisi zamanla unutuluyor evet... Tekrar başlamayı düşündünüz mü pekii?🙊

      Sil
  5. sakura ve almanyalı gelin. şirinler onnar daaa. baksan yaaa pırasa vardıı. yazışcaktınıız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, ben o arkadaşımıza yorum yazdım diye hatırlıyorum bu konuda. Ara ara bakmıştım da, cevap gelmeyince unutmuşum.

      Sil
    2. o sana mail atmış, tuğçe bana cevap vermedi diyor.

      Sil
    3. bak şu anda onun blogunda yazışıyoz yaa, aranızda bir yanlışlık olmalııı :)

      Sil
    4. Allah Allah.. Mailimi de kontrol ederim hep. Şu an ve için geçmişte de pırasadan gelen bir mail görünmüyor, az önce de baktım yorumunu okuyunca.

      Sil
    5. https://my17pirasa.blogspot.com/2018/11/7473782638374.html

      bak burda şimdi yorumlaştık. bir yanlışlık olmalı. o da tatliş ki yaaa. bir sor sen ona. bloguna her zaman giremiyor o. yatılı çünkü.

      Sil
    6. Eveet, yazdım ona şimdi yorum olarak. Teşekkürler haber verdiğin için.:)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER