16 Kasım 2018 Cuma

ÖĞRETTİĞİN ŞEYLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM






Güne minik bir sürprizle başladım. Öğrencim M., benim okumaya geçirdiğim ilk öğrencim. Yani o benim ilk göz ağrım gibi. Kurumda benden başka hiçbir öğretmenle ders yapmak istemiyor. Duygusal, sevgi dolu bir öğrenci. Geçenlerde ufak bir sürpriz yapmıştım ona. Okumaya geçtiği için öğrencime okuma kitabı ve yanında sürprizler hediye etmiştim. Gözlerindeki gülümsemeyi görmek mutluluğuma mutluluk katmıştı. Kocaman sarılmıştım ona.

Bu sabah öğrencimi dersime alırken bana sürprizi olduğundan bahsetti. ''Öğretmenim, sana sürprizim var hem de çok beğeneceksin.'' dedi. 
Tebessümle ve sohbetle çıktık sınıfımıza. Annesi ve babasıyla ufak hediyeler almışlar. Almış olduğum en anlamlı ve özel hediyelerden biri oldu bu. Ben hediyeyi açarken, benim canım öğrencimin ağzından çıkan, ''Öğrettiğin şeyler için teşekkür ederim öğretmenim!'' sözü kalbime dokunmaya yetti. 

Böyle güzel olaylar yaşamak ve olumlu geri dönüşler alabilmek kendimi doğru yerde olduğumu hissettiriyor. 

Canım öğrencilerim, iyi ki varsınız!


11 yorum:

  1. Maşallah,ilk mektupları da güzel olur"Seni seviyom öğretmenim,sen bize okuma öğrettin" dünyanın en güzel mektubu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bazen sınıf öğretmenliği okumak düşüncesi geliyor aklıma bundan dolayı. :')

      Sil
  2. Ben okurken bu kadar duygulandıysam seni düşünemiyorum. :) Çok anlamlı bir anı ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel Maşallah , okurken duygulandım.
    İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  4. küçük kızımda birinci sınıfta yazıyor ya artık biraz biraz annesine mektup yazacakmış ama ama diyor "alır mısın?" yazamıyorum ki.. Ananeme al desem ayıp olur... çok gurur duydum...Bütün öğretmenleri ve yetiştirdiğiniz iyi yürekli çocukları çoook seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk mektuplar çok kıymetlidir. :)
      Teşekkür ederim güzel düşünceniz için. ^-^

      Sil
  5. Yaa ne güzel bir duygu 🧡

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER