7 Kasım 2018 Çarşamba

AVENGERS SOCIAL CLUB






2017'nin romantik komedi türündeki Kore dizilerinden.
Dizide üç tane teyzemiz var. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan bir o kadar da sempatik teyzeler.
Bu üç teyzenin kendince hayatları ve sorunları vardır. Bir tanesi orta halli bir teyzedir ve lisedeki oğlu zorbalık görür. Bir diğeri zengindir ancak mutlu bir evliliği yoktur, kocası tarafından şiddete maruz kalıyordur. Diğer teyzemiz ise iş ortaklığına dayanan bir evlilik yapmıştır ve çocuğu olmadığı için hep aşağılanmıştır. 

Bu üç teyzenin yolu bir gün kesişir. Bir sürü komiklikler yaşanır öncesinde tabi ki. Bu üç teyze bir intikam kulübü kurmaya karar verirler. Artık tek amaçları bu kulüpte onlara zarar veren insanlardan kan dökmeden intikam almanın yollarını bulmak olacaktır.

İntikamlar çok komik ve sempatik bir şekilde planlanıp gerçekleştirilecektir. Bu teyzelere de keyfini sürmek kalıyor ardından. Komik, hoş, eğlenceli bir dizi.



11 yorum:

  1. Yaaa izledin mi ^^ çok tatlı dimi , bayılıyorum bu ajummalara , jung hye de çok güzel giyiniyor , bayılıyorum tarzına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o kadının kıyafetleri, çantalarıı, ayakkabıları mükemmel hep dizidee.*-* Bir de en güzel onu giydiriyorlardı hep. Ajummalar her bölümde efsaneydi. :')

      Sil
  2. İnternetim el verdiği kadar dizi izlemeye çalışıyorum şuan izlediklerimden sıkılmıştım bu dizi beni heyecanlandırdı, izleyeceğimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkan bulursan başla bu diziye çünkü çok eğlencelii. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ya öyleydii. En son sen de önerince artık izlemeliyim dedimm. :)

      Sil
  4. Listemde olupta bir türlü basina oturamadigim dizilerden buda.Aşk ve ihtiras dizilerine gore ayri bir çekiciligi var gibi gibi🤓

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER