6 Kasım 2018 Salı

TEŞEKKÜR EDERİM





Bu sabaha böyle güzel doğum günü mesajları ile başladım. 
İş yerime vardığımda ise küçük bir kek ve üzerinde bir mumla arkadaşım kutladı doğum günümü. Hiç beklemezken ben iki kat mutlu hissettim. Küçük küçük notlar da yazmış üstelik. 


Öğleden sonra ise iş yerime çiçek geldi. Çok şaşırdım. Kimden geldi ki diye düşünürken ben içindeki notu okuyunca sabah bana bu şirin sürprizi hazırlayan arkadaşımdan olduğunu anladım. Göz yaşlarımı tutamadım bu sefer.


Koreli mektup arkadaşım Sang A, doğum günü kartı göndermişti günler öncesinden. Bugün de bir kibarlık yapıp mesaj atmış. 




İnsanın en özel hissettiği gününde yani doğum günümde beni yalnız bırakmayan her birinize çok çok teşekkür ediyorum. Hatırlanmak güzel bir his. İyi ki varsınız!


18 yorum:

  1. Nice mutlu sağlıklı yıllara.İyi ki doğdun arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu senelere, doğum gününüz kutlu olsun😊❤

    YanıtlaSil
  3. Canım iyiki doğmuşsun. Nice mutlu yılların olsun. Seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Aaaa sende bendensin , bir akrep daha :D doğum günün kutlu olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akrep misin sen dee? Ne zaman doğum günün? *-*
      Teşekkür ederimm. ^-^

      Sil
    2. İvet bir akrebim sevilmeyen gruptanım bende hahahaha benim doğum günüm ekimdeydi geçti 😂

      Sil
    3. Yaa niye sevilmeyelimm. :) Çok ön yargılı olmasın onlar da. :')

      Sil
    4. O zaman geçmiş doğum günün kutlu olsun! ^-^

      Sil
    5. Çünkü kıskanılıyoruz filan 😂😂😂

      Sil
    6. Hahahaha Saliha güldürdün beni. :'D

      Sil
  5. Ne tatlı! :)
    Biraz geç de olsa ben de doğum gününü kutlarım. Her senen bir öncekinden keyifli geçsin. Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  6. ayy çok duygulandım amaa ne güzel gün olmuşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de duygulandırıcı bir an oldu. Teşekkürler. :)

      Sil
  7. Yaaaa buralarda olmadigim icin yeni gordum😕😕😕.Olsun ama iyikii dogdun tucis iyiki varsin😘😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER