16 Kasım 2018 Cuma

GÜNÜN ARDINDAN






Yağmurun çok güzel yağdığı şu dakikalarda yazıyorum sana sevgili okur.
Yağmur sesinden uyuyamayan ben, kalkıp odamın camından zifiri karanlığa inat dışarıyı seyre koyuldum biraz. Gitgide hızlanan ve camlara dokunan yağmur tanelerinin sesi odamın içinde yankı bulurken, şu günlerde olan biten ve ani gelişen birçok olayı da düşüncelerimin arasına koyuverdim.

Hemen hemen herkesin aklını meşgul eden bir sürü düşünce oluyordur gün içerisinde. Bazen düşüncelerim çok ağır geliyor. Sanırım çoğu insan, buna kendim  de dahil olabilirim , yağmurlu ve kapalı havalarda daha düşünceli ya da durgun olabiliyor.

Evet, dışarıda çok güzel bir yağmur yağıyor. Usulca gözlerini kapat ve düşüncelerine inat yağmur tanelerinin ritmine kulak ver.
Huzurlu geceler!



10 yorum:

  1. Ben de şimdi yağan kara karşı içiyorum kahvemi. Bu çok güzel bir durulma hali gerçekten de..

    YanıtlaSil
  2. Bu gece bende yağmurun sesinden birkaç kez uyandım ve şükür ettim.

    YanıtlaSil
  3. Yağmurun sesinde öyle bir uyurum ki, hayatta kaldıramazsın. :)

    YanıtlaSil
  4. Hislendim yazından canım. Ben de bugünlerde yağmuru çok seyrediyorum. Vatanım sessizce ağlıyor diye düşünüyorum :(( Sevgiler Tuğçe'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günler gelsin inşallah en kısa zamanda.. Sevgiler sana da ablacığım!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER