1 Aralık 2018 Cumartesi

SULU BOYA YAPIYORUZ






Sulu boyada nerede kalmıştık?🙈
Sulu boya yaptığımı çook sevdiğimi söylemiş miydim sevgili okur. Evet, itina ve sevgiyle renkleri karıştırarak boya hazırlamanın verdiği o şahane mutluluk hissi görülmeye değer doğrusu.
Yakın zamanlarda başladı bendeki bu sulu boya sevdası. Aslında merakı içimde bir yerlerde hep gizliydi lakin bir türlü alış veriş yapıp sulu boyayı yapma kısmına geçemiyordum. 

Nihayet ilk adımı attım aylar öncesinde. En başlarda yaptığım çalışmalara bakınca aradaki farkları görüyorum. Kabul ediyorum başlarda acemiydim.😊

Hala çiçekler, yapraklar üzerine yapıyorum çalışmalarımı. Çok istediğim gökyüzü ve manzara temalarına geçiş yapamadım. Cesaret edemiyorum sanırım. O da olur inşallah en kısa zamanda.

İlerleyen zamanlarda ise kullandığım sulu boya malzemelerini burada paylaşmayı düşünüyorum. Yeni başlayanlara ya da aklında sulu boya yapma fikri olanlara da yararlı olur hem.😇

10 yorum:

  1. Sulu boya güzel de birde öğrenciler her yeri sulamasalar

    YanıtlaSil
  2. Eveeet malzemelerini, tekniklerini, varsa izlediğin videoları falan paylaşırsan çok iyi olur ☺️ Ben de malzemeleri tamamladım geriye başlamak kaldı. Eve dönünce başlayabilirim umarım 🙈 Çiçeklerin çok güzel görünüyor canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok sevindim. :) Senin paylaşımlarını da merakla bekliyoruum. ^-^

      Sil
  3. Ben hiç beceremem suluboyayi, ama sizinkiler çok güzel olmuş, insan özeniyor :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve istisna bir hobi, ama benim gibi yazıyı bile zor yazanlar hiçbir resim yazı yeteneği olmayanlar için değil elbette :)
    İlgilenenlere faydalı olması dileğimle, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet istisna hobilerden.. Bir o kadar da rahatlatıcı bir hobi..
      Sevgiler!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER