14 Aralık 2018 Cuma

GÜNÜN ARDINDAN






Günler çok yoğun ve dolu dolu geçiyor. Bugün söylenenlere göre özel eğitim sektörüne gelen kamera sistemi kaldırılabilirmiş. Umutlandım ben de. Bu kamera sisteminden dolayı her dersim dolu geçmekte. İster istemez fiziksel ve mental olarak günü yorgun kapatıyorum. Güne aynı şekilde dinlenemeden ve yorgun başlıyorum. Bu durum da enerjimi düşürüyor.

Geçen haftalarda bir rahatsızlık geçirmiştim ve zoraki bir gün izin alabilmiştim. Elbette bu dinlenmem ve toparlanabilmem için pek yeterli gelmedi. Birkaç gün devam eden ilaç tedavisinden ötürü iyi olduğumu ve düzelmeye başladığımı sandım ancak dün tekrar bir halsizlik kırgınlık vardı üzerimde. Bu akşam üşüme de eklendi bu ikiliye. Tekrar ilaçlarıma ve bitkisel ek gıdalara, çaylara sarıldım. 

17 yorum:

  1. Dikkat et tuçiş baya soguk havalar allah korusun daha fena olmasın hastalığın :)

    YanıtlaSil
  2. Seni o kadar iyi anlayabiliyorum ki... Kendine çok dikkat et canım umarım çabucak iyileşirsin 💕

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun , kısa sürede iyileşmeniz dileğimle sevgiler ☁

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun :(( Umarım kısa zamanda sağlığına kavuşursun..

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. İstirahat etmeniz gerek, acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Tatilimiz geliyo canım kaldı kaldı ne kaldı 15 tatile?İyi dinlenmeyi hakettik

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER