3 Aralık 2018 Pazartesi

BUGÜN YOLA ÇIKAN MEKTUP







Bu sabah erkenden postanenin yolunu tuttum. Bloglarımız sayesinde tanıştığımız bir arkadaşıma dünden mektup hazırlayıp bugün göndermeyi planlamıştım. Öğleden sonra postane aşırı kalabalık oluyor. 

Koredelisiyiz blogunun yazarıyla mektuplaşmaya karar vermiştik. Mektup yazma sırası bendeydi. Uzun bir aradan sonra nihayet bugün gönderme fırsatım oldu. 

Unutulmaya yüz tutmuş olan mektuplaşmak, biz ve bizim gibi mektup severler tarafından tekrar gün yüzüne çıkartılmalı. Hatta bu gibi mecralarda gösterilerek teşvik bile edilmeli. Mektup yazıp göndermek kadar sana ulaşmasını beklediğin mektupların verdiği heyecan ve mutluluk paha biçilemez bir şey. Bence hayatında herkes bir defa da olsa mektuplaşma serüvenine adımını atmalı.😍

Şimdi mektubum Konya yolcusuu! 😊

12 yorum:

  1. Ben de Japonya'ya yazacağım bugün bir mektup :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de birazdan postaneye 2 mektup yollamak üzere gideceğim İnşaallah. Bu yazıyla karşılaşmak hoş bir tevafuk oldu :)

    YanıtlaSil
  3. heeey okurdum onun blogunuuuu yok şimdilerdeee selam söleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya yazmıyor bir süredir.. İnşallah mailden yazarsa bana derimm.😊

      Sil
  4. Yaa ne güzel ne heyecanlı 🤩 Benim de sırada biiir sürü yazmam gereken mektup birikti 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlaması da pek keyifli oluyor dimii.😊 Ben mektup kolaj çalışmalarına merak saldım bu aralar.☺️

      Sil

 

BİRPEMBESEVER