30 Aralık 2018 Pazar

2018'DE EN ÇOK... | MİM





Sevgili Herteldenşef geçen günlerde çok güzel bir mim başlatmıştı.
Onun yazısı için buraya tıklayabilirsin. Konusu çok hoşuma gittiği için blog defterime ilerleyen günlerde yapmak için ismini not almıştım. 

Başlığımız 2018'de en çok...
Yani bu yılın tahlili üzerine bir yazı olacağını şimdiden belirteyim sevgili okur.
Bu yılın en çokları gelsin o zaman! 🎊

2018'de en çok okuduğum kitap sayısına ulaştım. 2017'nin sonlarında 2018 için çok kitap okumayı hedeflemiştim. Bir sayı belirlemiştim kendime. Gidebildiğim kadar gitmeyi kendimi denemeyi amaçlamıştım. Oldu da!


2018'de en çok sayıda blog yazımı yazdım. Bu durumdan da gayet memnunum. Burada olmayı, yazılar yazmayı ve okurlarıma sunmayı çok seviyorum.


2018'de en çok film ve dizi izledim. Film sayısı dizi sayısının önüne az farkla geçmiş olabilir. Bunlarla ilgili de ayrı olarak bir liste yapmam gerek.


2018'de en çok sahip olduğum özel öğrencilerimin emeklerimin karşılığında göstermiş oldukları ilerlemelere sevindim. Dilerim nicelerini tadarım.


2018'de en çok aklıma gelen şey hayatımızdan akıp giden zaman olsa gerek. Günler, haftalar, aylar, yıllar çabucak yitip gidiyor.


Yapmak isteyen herkes yapsın bu yazıyıı!



14 yorum:

  1. 2019 da da bütün dileklerine ulaşman temennisiyle :))

    YanıtlaSil
  2. 2019 da da nice başarılara.Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel, sağlıklı ve huzurlu bir yıl olur inşallah hepimiz için.

      Sil
  3. 2019 güzel bir yıl olsun hepimiz için 😊

    YanıtlaSil
  4. Canım umarım bu yıl daha çok okur, yazar ve izlersin. Mutlu bir yıl olsun şekerim :)

    YanıtlaSil
  5. ay ben en çok öğrencilerini vee gezileriniii ve çizimlerini sefiyoom :)

    YanıtlaSil
  6. Ah çok güzel olmuuş, ellerine sağlık <3 Gezilerini, önerilerini ve tabi ki öğrencilerinle olan deneyimlerini çok seviyorum ben, hep artsın bu güzellikler umarım.. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER