6 Aralık 2018 Perşembe

GRİP GRİP GRİP













Merhaba sevgili okur! 
Son birkaç gündür havalar bizlere bu kışın epey çetin geçeceğinin habercisi gibi adeta. Bu haftaya ben biraz halsiz ve kırgın başladım. Salı günü vücudumdaki halsizlik, hapşırmalar, artan öksürükler bir şeylerin çok yakında kapıda olduğunun göstergesiydi. 

Dün akşam eve geldiğimde grip belirtileri başladı. Bitmek bilmeyen burun akıntısı ve öksürük beni tüm gece uyutmadı. Bu sabah işe gitmemeye karar verdim ve aradım. Önceden bahsetmiştim. Yeni bir sistem geldiğinden dolayı artık eskisi gibi her öğrenciye (gelmese de) ders yazılamıyor. Sıkı bir denetim var. Çok hasta olduğum zaten ilk olarak sesimden belliydi. Öğleye kadar dinlenebileceğim öğlene doğru tekrar aranacağım söylendi. Sanırım hastalığım inandırıcı gelmedi.😒

Ben de doktora gittim. İlaçlarla ve bir günlük raporumla evime döndüm. Rapor olayı ile birlikte işe gitmiyor olmam bazıları için pek sevindirici olmasa da sağlık konusunda daha ne yapılabilirdi bilemiyorum. Özel sektör olsa da bizler de insanız, robot değiliz.

Resimde gördüğün kedi de bizim evin bahçesinin şirin sakinlerinden biri. Dün işten geldiğimde eve girerken yanıma kadar gelip mama istercesine içten miyavladı ve gözlerime baktı. Eve çıkıp bir şeyler hazırladım ve verdim. Afiyetle yedi.😊



13 yorum:

  1. Canım maalesef özel sektörde 23 senemi geçirmiş biri olarak söyleyeyim, işverenler sadece kendi hastalıklarına inanırlar. Bu nedenle rapor almadığın sürece sıkıntı yaşarsın. Çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyleymiş. Bugün bir geçmiş olsun bile duymadım. -,-
      Teşekkür ederim. Bugün biraz daha iyiyim. :)

      Sil
  2. ayyyy geçmiş olsun hadi iyi bak kendine bol bol meyve suyu iiç :)

    YanıtlaSil
  3. İşinizde Allah kolaylık versin ve geçmiş olsun.
    Kedi de çok sevimliymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Grip hastalığı insanı bir garip ediyor.Ben kesinlikle raporlu geçiriyoruum..Geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun kediye verdiğiniz mama içinde teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun canımm kendine çok dikkat et 💕 Maalesef özel sektör acımasız insanın sabrı gerçekten zorlanıyor bazen... 😔

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER