7 Aralık 2018 Cuma

ENCOUNTER





Encounter, Karşılaşma.
Yeni çıkan Kore dizilerinden. Song Joong Ki'nin eşi başrolde oynuyor. 
Dizi, bizleri ilk bölümüyle Küba'ya kısa bir yolculuğa götürüyor. Birbirinden tamamen zıt hayatlar yaşayan iki başrol bu ülkede karşılaşıyorlar. 

Kadın başrol çok zengin bir hayat yaşayan, ailesinin çıkarları üzerine bir evlilik gerçekleştiren ancak kısa süre önce boşanan, iflasın eşiğine gelmiş bir oteli tekrar eski haline getirip ayakta tutan güçlü, planlı bir kadını canlandırır. Tam anlamıyla hayattan zevk ve tat aldığı söylenemez. Hayatta her şeye sahiptir ancak mutluluğa ve özgürlüğe çok uzaktır.

Erkek başrol ise, küçük şeylerle mutlu olan, birçok farklı işlerde çalışıp ufak birikimiyle bir yıllığına dünya turu yapan, bu seyahatleri esnasında da sokak fotoğrafçılığı yapan biridir. Bu ikili Küba'da karşılaşır ve birbirlerinin hayatlarını bilmeden ülkenin sokaklarında bir gün geçirip gün batımını izlerler. Bu ikilinin yolu tekrar kesişecektir.









6 yorum:

  1. Tam ilk da böyle bir diziye ihtiyacım varmış dedim bu diziye başladıktan sonra :)) İlk bölüm çok masalsı değil miydi? Kübada yapılan çekimler çok şahane olmuş çok beğendim ben :))) Hele o gün batımını izledikleri yer :)) Park Bogum'u gülümserken izlemek de ayrı bir mutluluk kaynağı, gözlerinin içi gülüyor gerçekten de :))
    Teşekkürler Tuğçe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümden içine çekmeyi başardı dizi. Gün batımı sahnesi de muhteşemdi gerçekten.. Ya evett, ben de tebessüm ederek izlerken buluyorum kendimi bazen. ^-^

      Sil
  2. hımmmm yani güzel mii, romantik mii. yeni dizi he sevindim. alayım bunu listeye :) iyileştin mi seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güzel hem romantik biraz da dram var ama. :')
      Daha iyiyim teşekkürler.^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER